Zdravím všechny, přikládám svůj úkol - přípravu a doufám, že jsem dostála zadání a že snad někomu bude i má příprava k užitku. Neučím, tak doufám, že se mi podařilo alespoň v základu připravit realizovatelnou hodinu. Předem děkuji za připomínky, s pozdravem, Veronika Goldová
Milá Veroniko,
tvým úkolem bylo doložit na přípravě na výuku, že se orientuješ v RVP ZV a ŠVP. Upřímně si myslím, že jsi úkol splnila a že by i, jak si psala v popisku, mohla být někomu k užitku. Uvedla jsi téma hodiny, pro koho je dané téma určené, k čemu vzdělávání v této oblasti směřuje, specifikovala jsi očekávané výstupy apod. Moc se mi líbilo, jak jsi konkrétně popsala průběh hodiny v jednotlivých bodech. Též jsi aplikovala poznatky z oblasti individualizace obsahu při plánování výuky, což si myslím, že je nutné a sama se o nutnosti v práci zmiňuješ.
Dle mého názoru v tomto případě není podstatné, že jsi neučící, máš své vlastní děti a to je praxe sama o sobě. :) Jak jsem se již zmínila, dle mého názoru jsi úkol splnila.
Díky, N.
tvým úkolem bylo doložit na přípravě na výuku, že se orientuješ v RVP ZV a ŠVP. Upřímně si myslím, že jsi úkol splnila a že by i, jak si psala v popisku, mohla být někomu k užitku. Uvedla jsi téma hodiny, pro koho je dané téma určené, k čemu vzdělávání v této oblasti směřuje, specifikovala jsi očekávané výstupy apod. Moc se mi líbilo, jak jsi konkrétně popsala průběh hodiny v jednotlivých bodech. Též jsi aplikovala poznatky z oblasti individualizace obsahu při plánování výuky, což si myslím, že je nutné a sama se o nutnosti v práci zmiňuješ.
Dle mého názoru v tomto případě není podstatné, že jsi neučící, máš své vlastní děti a to je praxe sama o sobě. :) Jak jsem se již zmínila, dle mého názoru jsi úkol splnila.
Díky, N.
Ahoj Veru,
moc se mi Tvá práce líbí. Opravdu poctivě jsi zmapovala všechna kritéria a oblasti. Je vidět, že jsi hodinu důkladně promyslela a kdybych nevěděla, že jsi neučící (což i zmiňuješ v závěru práce), byla bych přesvědčená, že máš minimálně několik let praxe v oboru! Kromě tvého celkového pojetí tématu „Moje cesta do školy a okolí školy“, se mi moc líbí i tvá otevřenost v případném propojení s jinými předměty, interaktivní přístup a závěrečné hodnocení hodiny od žáků. Jasně jsi formulovala očekávané výstupy, téma jsi skvěle definovala a nezapomněla jsi ani na možnosti variace a individualizace v závislosti na schopnostech a potřebách žáků. Podle mě jsi úkol splnila se ctí a být žákem v takové hodině by mě osobně moc bavilo :-).
moc se mi Tvá práce líbí. Opravdu poctivě jsi zmapovala všechna kritéria a oblasti. Je vidět, že jsi hodinu důkladně promyslela a kdybych nevěděla, že jsi neučící (což i zmiňuješ v závěru práce), byla bych přesvědčená, že máš minimálně několik let praxe v oboru! Kromě tvého celkového pojetí tématu „Moje cesta do školy a okolí školy“, se mi moc líbí i tvá otevřenost v případném propojení s jinými předměty, interaktivní přístup a závěrečné hodnocení hodiny od žáků. Jasně jsi formulovala očekávané výstupy, téma jsi skvěle definovala a nezapomněla jsi ani na možnosti variace a individualizace v závislosti na schopnostech a potřebách žáků. Podle mě jsi úkol splnila se ctí a být žákem v takové hodině by mě osobně moc bavilo :-).
6/7 Splněno
Milá Veroniko,
děkuji za úkol č.2, praktické téma - naučit žáky pracovat s mapou je bezva! Jak jsem psala už minule v úkolu na cíle, Bílá kniha byla nahrazena RVP. Z úkolu mi není jasné, zda jste prosím pracovala i se ŠVP? Doplníte si prosím ještě učivo a výstupy z jakéhokoliv ŠVP? V přípravě zmiňujete školu Vašich dětí. Str. 113-116. Vaše cíle hodiny s ŠVP jsou v souladu. Co se týče formulace "chápe", bývá používána u minimálních výstupů, vhodnější jsou aktivní slovesa. Cíle a učivo jsou v souladu.
Nad individualizací - je dobrý nápad využít případně zjednodušenou mapu. Ve Vaší třídě se určitě sejdou i děti, pro které bude orientace v mapě výzva.
https://www.zsskolni.cz/wp-content/uploads/2017/02/%C5%A0VP.pdf
Máte splněno. S pozdravem Eliška Glatzová
Překlep : Žák se získává
Příprava sleduje cíle VO Člověk a jeho svět 1
Příprava je dokladem dobré orientace v RVP ZV 1
Příprava je dokladem efektivní práce s vybraným ŠVP 0
Použití alespoň 5 klíčových slov, přičemž jejich použití je relevantní (není jen formální) 1
Příprava reflektuje soulad cíle a obsahu vzdělávání/učiva 1
Příprava obsahuje relevantní individualizované cíle či úkoly alespoň pro 1 žáka 1
Formální dodržení požadavků (odevzdání včas, gramatika, stylistika) 1
Milá Veroniko,
děkuji za úkol č.2, praktické téma - naučit žáky pracovat s mapou je bezva! Jak jsem psala už minule v úkolu na cíle, Bílá kniha byla nahrazena RVP. Z úkolu mi není jasné, zda jste prosím pracovala i se ŠVP? Doplníte si prosím ještě učivo a výstupy z jakéhokoliv ŠVP? V přípravě zmiňujete školu Vašich dětí. Str. 113-116. Vaše cíle hodiny s ŠVP jsou v souladu. Co se týče formulace "chápe", bývá používána u minimálních výstupů, vhodnější jsou aktivní slovesa. Cíle a učivo jsou v souladu.
Nad individualizací - je dobrý nápad využít případně zjednodušenou mapu. Ve Vaší třídě se určitě sejdou i děti, pro které bude orientace v mapě výzva.
https://www.zsskolni.cz/wp-content/uploads/2017/02/%C5%A0VP.pdf
Máte splněno. S pozdravem Eliška Glatzová
Překlep : Žák se získává
Příprava sleduje cíle VO Člověk a jeho svět 1
Příprava je dokladem dobré orientace v RVP ZV 1
Příprava je dokladem efektivní práce s vybraným ŠVP 0
Použití alespoň 5 klíčových slov, přičemž jejich použití je relevantní (není jen formální) 1
Příprava reflektuje soulad cíle a obsahu vzdělávání/učiva 1
Příprava obsahuje relevantní individualizované cíle či úkoly alespoň pro 1 žáka 1
Formální dodržení požadavků (odevzdání včas, gramatika, stylistika) 1