Zdravím,
Přikládám svůj zpracovaný úkol - obsah vzdělávání :)
Milá Káťo,
moc se mi líbí, jak pracuješ s RVP a Tvá příprava z něj přímo vychází. Téma poznávání jiných kultur a pozitivní náhled na jinakost je podle mě velmi aktuální a potřebné. Aktivita by mohla i velmi pomoci se začleněním např. nového žáka/žačky z cizí země do kolektivu.
I závěrečná aktivita s prezentováním jejich místa, které by chtěli navštívit, mi přijde jako důležitá, jelikož prezentace něčeho je dovednost, která je velmi potřebná a dá se dobře natrénovat, pokud k tomu má dítě příležitost.
Díky za tvé nápady.
Bětka
moc se mi líbí, jak pracuješ s RVP a Tvá příprava z něj přímo vychází. Téma poznávání jiných kultur a pozitivní náhled na jinakost je podle mě velmi aktuální a potřebné. Aktivita by mohla i velmi pomoci se začleněním např. nového žáka/žačky z cizí země do kolektivu.
I závěrečná aktivita s prezentováním jejich místa, které by chtěli navštívit, mi přijde jako důležitá, jelikož prezentace něčeho je dovednost, která je velmi potřebná a dá se dobře natrénovat, pokud k tomu má dítě příležitost.
Díky za tvé nápady.
Bětka
Děkuju za zpětnou vazbu. Při práci s dětmi mi hodně záleží na tom, aby se všechny děti cítily začleněné a pochopené, proto jsem se snažila zařadit takový prvek i do tohoto úkolu :)
Milá Katko,
prokázala jsi znalost RVP a navázala na očekávané výstupy v něm obsažené. Zároveň jsi pracovala i s minimálními očekávanými výstupy a individualizovala tak výuku i pro žáky se speciálními vzdělávacími potřebami. Tvoje náplň hodiny se mi velmi líbila, jen je potřeba, aby při její realizaci vše šlapalo jako hodinky, aby se dal časový plán dodržet. Děkuji Ti za inspiraci a držím Ti palce do další práce.
Zdravím,
Adéla
prokázala jsi znalost RVP a navázala na očekávané výstupy v něm obsažené. Zároveň jsi pracovala i s minimálními očekávanými výstupy a individualizovala tak výuku i pro žáky se speciálními vzdělávacími potřebami. Tvoje náplň hodiny se mi velmi líbila, jen je potřeba, aby při její realizaci vše šlapalo jako hodinky, aby se dal časový plán dodržet. Děkuji Ti za inspiraci a držím Ti palce do další práce.
Zdravím,
Adéla
Adél,
Děkuji ti za zpětnou vazbu :) Souhlasím s tvým postřehem ohledně času, původně jsem měla vymyšlených aktivit ještě víc a nakonec jsem musela zkracovat, protože by to bylo nezvládnutelné... Zatím ještě nedokážu moc dobře odhadnout, jak dlouho budou jednotlivé aktivity s dětmi trvat.
Děkuji ti za zpětnou vazbu :) Souhlasím s tvým postřehem ohledně času, původně jsem měla vymyšlených aktivit ještě víc a nakonec jsem musela zkracovat, protože by to bylo nezvládnutelné... Zatím ještě nedokážu moc dobře odhadnout, jak dlouho budou jednotlivé aktivity s dětmi trvat.
6/7 Splněno
Příprava sleduje cíle VO Člověk a jeho svět 1
Příprava je dokladem dobré orientace v RVP ZV 1
Příprava je dokladem efektivní práce s vybraným ŠVP 0
Použití alespoň 5 klíčových slov, přičemž jejich použití je relevantní (není jen formální) 1
Příprava reflektuje soulad cíle a obsahu vzdělávání/učiva 1
Příprava obsahuje relevantní individualizované cíle či úkoly alespoň pro 1 žáka 1
Formální dodržení požadavků (odevzdání včas, gramatika, stylistika) 1
Milá Kateřino,
děkuji za zveřejněný úkol. Ach, to Vaše žactvo. V RVP jste se zorientovala, správně máte zařazené cíle i učivo. Dívala jste se prosím do ŠVP Vaší školy? Jestli jsou výstupy vypsané ze ŠVP, je třeba lépe označit. Většina škol má na webových stránkách ŠVP zveřejněné, jestli nemáte, doplňte si prosím výstupy a učivo. Přípravu máte stejnou jako u Cílů, takže část poznámek by se překrývala. S pozdravem Eliška Glatzová
Pozn. po dohodě s vyučujícími - do státnicového portfolia by měl být vložen scénář odlišných hodin u jednotlivých portfoliových úkolů
Příprava sleduje cíle VO Člověk a jeho svět 1
Příprava je dokladem dobré orientace v RVP ZV 1
Příprava je dokladem efektivní práce s vybraným ŠVP 0
Použití alespoň 5 klíčových slov, přičemž jejich použití je relevantní (není jen formální) 1
Příprava reflektuje soulad cíle a obsahu vzdělávání/učiva 1
Příprava obsahuje relevantní individualizované cíle či úkoly alespoň pro 1 žáka 1
Formální dodržení požadavků (odevzdání včas, gramatika, stylistika) 1
Milá Kateřino,
děkuji za zveřejněný úkol. Ach, to Vaše žactvo. V RVP jste se zorientovala, správně máte zařazené cíle i učivo. Dívala jste se prosím do ŠVP Vaší školy? Jestli jsou výstupy vypsané ze ŠVP, je třeba lépe označit. Většina škol má na webových stránkách ŠVP zveřejněné, jestli nemáte, doplňte si prosím výstupy a učivo. Přípravu máte stejnou jako u Cílů, takže část poznámek by se překrývala. S pozdravem Eliška Glatzová
Pozn. po dohodě s vyučujícími - do státnicového portfolia by měl být vložen scénář odlišných hodin u jednotlivých portfoliových úkolů
Dobrý den,
Já zatím neučím, ze ŠVP jsem tedy nevycházela :)
Já zatím neučím, ze ŠVP jsem tedy nevycházela :)
To je v pořádku. Můžete si vybrat jakékoliv ŠVP školy (okolí nebo kde budete absolvovat praxi). K zápočtu máte bodově splněno, nicméně budete u SZZ prokazovat, že se vyznáte v obsahu RVP a ŠVP. Hezký víkend přeji. EG.