Výukové cíle Hausdorfová

Výukové cíle Hausdorfová

autor Marie Hausdorfová -
Počet odpovědí: 3

Hezký den, vkládám portfoliový úkol č. 2.

Děkuji za vaše reakce.

V odpovědi na Marie Hausdorfová

Re: Výukové cíle Hausdorfová

autor Martina Lehovcová -
Ahoj Maru,
krásný nápad si příběh vyprávět 4x, většinou se přečte 1 o všech obdobích a děti v tom pak mají hokej. Super aktivita s těmi kaštany, i to seřazování. Tvoje hodina se mi moc líbí :). Z hlediska individualizace jsi měla správně uvedené minim. očekávané výstupy. Moc děkuji za inspiraci :)
Martina
V odpovědi na Marie Hausdorfová

Re: Výukové cíle Hausdorfová

autor Tereza Vybíralová -
Milá Marie,
moc se mi líbil výběr tématu. Cíle si měla hezky určené a přijdou mi pro děti i dobře dosažitelné. Líbílo se mi spojení příběhu s reálným stromem u Vás ve škole, který děti vidí každý den. Také jsou ocenila hodnocení a to hlavně způsob. Děti se se zavřenýma očima nemusí tolik stydět a jsou díky tomu i víc upřímné. Učitel díky tomu může krásně vidět, co si děti myslely o své práci. Hodina se mi velice líbila.
V odpovědi na Marie Hausdorfová

Re: Výukové cíle Hausdorfová

autor Eliška Glatzová -
7/7 Splněno

Příprava sleduje cíle VO Člověk a jeho svět 1
Příprava je dokladem dobré orientace v RVP ZV 1
Příprava je dokladem efektivní práce s vybraným ŠVP 1
Použití alespoň 5 klíčových slov, přičemž jejich použití je relevantní (není jen formální) 1
Příprava reflektuje soulad cíle a obsahu vzdělávání/učiva 1
Příprava obsahuje relevantní individualizované cíle či úkoly alespoň pro 1 žáka 1
Formální dodržení požadavků (odevzdání včas, gramatika, stylistika) 1

Milá Marie,
děkuji za zveřejněný úkol, vymazlenou promyšlenou přípravu. Z kritérií máte vše splněno. V RVP a v ŠVP se orientujete. Aktivity v hodině samy o sobě umožňují individualizaci a zapojení dětí podle jejich potřeb - už i proto, že pracujete s hodně vjemy - hřející slunce, zpěv, atd., zvídavější děti mají možnost doplnit rozšiřující informace, dále kreativní složka. Na konci jste sepsala i další možnosti - skvělé. Vaše hodina je kompaktní - od stromu rozšiřujete k dalším atributům období. Velmi se mi líbí propojení výuky a života venku (procházky, pravidelný pobyt na dvoře). Vše máte promyšlené, propojené, srovnané, koreluje s RVP a ŠVP. Na konci je zajímavý nápad se zavřenýma očima - efektivní zpětná vazba.
Tip - napadá mě, že zvídavější děti by zajímalo, proč např. stromy mění barvu (chlorofyl) a důvody, proč opadávají. Máte krásně splněno, prosím, založte si do portfolia. S pozdravem Eliška Glatzová