6/7 Splněno
Příprava sleduje cíle VO Člověk a jeho svět 1
Příprava sleduje cíle VO Člověk a jeho svět 1
Příprava je dokladem dobré orientace v RVP ZV 1
Příprava je dokladem efektivní práce s vybraným ŠVP 0
Použití alespoň 5 klíčových slov, přičemž jejich použití je relevantní (není jen formální) 1
Příprava reflektuje soulad cíle a obsahu vzdělávání/učiva 1
Příprava obsahuje relevantní individualizované cíle či úkoly alespoň pro 1 žáka 1
Formální dodržení požadavků (odevzdání včas, gramatika, stylistika) 1
Milá Barboro,
děkuji za zveřejněný praktický úkol na práci s mapou, to je velmi přínosné téma! Prosím, přeformulujte cíle. Je vhodnější používat aktivní slovesa - např. žák řekne adresu bydliště, žák vyznačí, žák popíše nástrahy... ? Z přípravy také není jasná ukotvenost v ŠVP. Napadá mě podívat se do ŠVP, jaké má Vaše škola? Vypsat učivo a výstupy? Doporučila bych také ke SZZ podrobněji rozepsat průběh hodiny.
Např. • Práce s mapou – vyznačení svého bydliště, oblíbeného místa a trasu na toto místo, vyznačení nástrah v okolí svého bydliště
Není z toho jasné, kdo pracuje s mapou? Je na interaktivní tabuli? Ve skupině? Ve dvojicích?
Líbí se mi, že přemýšlíte v přesahu i mimo školu - že by práce ve skupině mohla vést k hlubšímu seznámení. Invididualizaci úkolů máte dobře promyšlenou - navíc nezabere tolik přípravy navíc, to je také benefit! Je přínosné, že dokážete přemýšlet diferencovanou výukou tak, aby byla efektivní a udržitelná. Dobrá práce! S pozdravem Eliška Glatzová
Použití alespoň 5 klíčových slov, přičemž jejich použití je relevantní (není jen formální) 1
Příprava reflektuje soulad cíle a obsahu vzdělávání/učiva 1
Příprava obsahuje relevantní individualizované cíle či úkoly alespoň pro 1 žáka 1
Formální dodržení požadavků (odevzdání včas, gramatika, stylistika) 1
Milá Barboro,
děkuji za zveřejněný praktický úkol na práci s mapou, to je velmi přínosné téma! Prosím, přeformulujte cíle. Je vhodnější používat aktivní slovesa - např. žák řekne adresu bydliště, žák vyznačí, žák popíše nástrahy... ? Z přípravy také není jasná ukotvenost v ŠVP. Napadá mě podívat se do ŠVP, jaké má Vaše škola? Vypsat učivo a výstupy? Doporučila bych také ke SZZ podrobněji rozepsat průběh hodiny.
Např. • Práce s mapou – vyznačení svého bydliště, oblíbeného místa a trasu na toto místo, vyznačení nástrah v okolí svého bydliště
Není z toho jasné, kdo pracuje s mapou? Je na interaktivní tabuli? Ve skupině? Ve dvojicích?
Líbí se mi, že přemýšlíte v přesahu i mimo školu - že by práce ve skupině mohla vést k hlubšímu seznámení. Invididualizaci úkolů máte dobře promyšlenou - navíc nezabere tolik přípravy navíc, to je také benefit! Je přínosné, že dokážete přemýšlet diferencovanou výukou tak, aby byla efektivní a udržitelná. Dobrá práce! S pozdravem Eliška Glatzová