Obsah vzdělávání

Obsah vzdělávání

autor Barbora Sedláčková -
Počet odpovědí: 3

Přidávám 2. úkol, snad jsem správně pochopila zadání.

V odpovědi na Barbora Sedláčková

Re: Obsah vzdělávání

autor Veronika Goldová -
Ahoj, Baru, i Tvá hodina se mi moc líbila a hrozně se mi líbilo téma, zejména s ohledem na oblíbená místa. Trochu mi to připomněla vlastivědnou procházku, kterou jsem připravovala pro 5. - 6. třídu v místě školy. Práce s mapou je skvělý nápad! I to, jak už jsi myslela na individualizaci dle možností žáků (měřítko). Skvělá by byla i procházka, při které byste oblíbená místa, některá, prošli. Precizní byla i Tvá příprava s ohledem na cíle, kterých má být dosaženo. I tobě moc děkuji za inspiraci a přeji hodně štěstí ve studiu a při práci s dětmi, Veronika Godová.
V odpovědi na Barbora Sedláčková

Re: Obsah vzdělávání

autor Kateřina Šefrnová -
Ahoj, Barů, mně se moc líbí tvé téma do diskuse: co pro každého znamená slovo domov- u toho bych chtěla být, a poslouchat, myslím si, že jde opravdu o zajímavé a přínosné téma. A tvé pojetí individualizace je velmi poutavé. Myslím si, že umíš citlivě a přirozeně reagovat na zájmy žáků se specifickými potřebami.
V odpovědi na Barbora Sedláčková

Re: Obsah vzdělávání

autor Eliška Glatzová -
6/7 Splněno

Příprava sleduje cíle VO Člověk a jeho svět 1 
 Příprava je dokladem dobré orientace v RVP ZV 1 
 Příprava je dokladem efektivní práce s vybraným ŠVP 0
Použití alespoň 5 klíčových slov, přičemž jejich použití je relevantní (není jen formální) 1
Příprava reflektuje soulad cíle a obsahu vzdělávání/učiva 1
Příprava obsahuje relevantní individualizované cíle či úkoly alespoň pro 1 žáka 1
Formální dodržení požadavků (odevzdání včas, gramatika, stylistika) 1



Milá Barboro,
děkuji za zveřejněný praktický úkol na práci s mapou, to je velmi přínosné téma! Prosím, přeformulujte cíle. Je vhodnější používat aktivní slovesa - např. žák řekne adresu bydliště, žák vyznačí, žák popíše nástrahy... ? Z přípravy také není jasná ukotvenost v ŠVP. Napadá mě podívat se do ŠVP, jaké má Vaše škola? Vypsat učivo a výstupy? Doporučila bych také ke SZZ podrobněji rozepsat průběh hodiny.

Např. • Práce s mapou – vyznačení svého bydliště, oblíbeného místa a trasu na toto místo, vyznačení nástrah v okolí svého bydliště

Není z toho jasné, kdo pracuje s mapou? Je na interaktivní tabuli? Ve skupině? Ve dvojicích?

Líbí se mi, že přemýšlíte v přesahu i mimo školu - že by práce ve skupině mohla vést k hlubšímu seznámení. Invididualizaci úkolů máte dobře promyšlenou - navíc nezabere tolik přípravy navíc, to je také benefit! Je přínosné, že dokážete přemýšlet diferencovanou výukou tak, aby byla efektivní a udržitelná. Dobrá práce! S pozdravem Eliška Glatzová