Výukové cíle Hausdorfová

Výukové cíle Hausdorfová

autor Marie Hausdorfová -
Počet odpovědí: 3

Hezký den, vkládám portfoliový úkol č. 1.

Děkuji za vaše reakce.

V odpovědi na Marie Hausdorfová

Re: Výukové cíle Hausdorfová

autor Karolína Lenhartová -
Ahoj Maruško,

Za 1. moc děkuji za to, že zmiňuješ průběžnou zpětnou vazbu žákům. Dle mého názoru je určité zhodnocení vyučující v průběhu aktivit velmi důležitou složkou napomáhající ke zdárnému naplnění vytyčeného cíle. Za 2. oceňuji podrobnost přípravy a mohu říci, že jsem si přesně dokázala představit průběh vyučovací hodiny. Za 3. Cíle jsi podle mě splnila a jsou ověřitelné.

Děkuji za příjemné čtení a přeji hodně úspěchů v praxi.
K.
V odpovědi na Marie Hausdorfová

Re: Výukové cíle Hausdorfová

autor Martina Lehovcová -
Ahoj Maru,

dobře, jasně a srozumitelně jsi vymezila cíle. Myslím, že spousta učitelů se bojí s dětmi vyjít ven nebo na to prostě nemají čas. Je super, že ses do toho pustila a moc Ti děkuji za inspiraci!
Martina
V odpovědi na Marie Hausdorfová

Re: Výukové cíle Hausdorfová

autor Eliška Glatzová -
Milá Marie,
děkuji za zveřejněný domácí úkol č.1. Báječný a užitečný nápad! Máte vše promyšlené, včetně toho, proč je toto téma pro Vás důležité. V cílech jste se zdatně zorientovala, v RVP též. Pro přehlednost je vhodnější podle mě psát cíle pod sebe, i plán hodiny sepsat do odstavců s přibližnou časovou dotací (pro příští přípravu). Cíle máte správně zařazené podle Blooma, formulované tak, že je jasné, kam směřujete. Aktivity a metody jsou v souladu. Zpětná vazba zmíněna na několika místech. Líbí se mi, jak má vše svoji návaznost - zkouška ve třídě, potom v terénu. Také jak myslíte na různá úskalí, které děti mohou potkat. Hezká práce! Úkol máte splněný. S pozdravem Eliška Glatzová



7/7

Obecný cíl/obecné cíle : 1
Smysluplný konkrétní výukový cíl: 1
Správné označení formulovaných cílů: 1
Konkrétní návrh hodnocení splnění cíle/ů: 1
Konkrétní návrh zpětné vazby žákům: 1
Navržené aktivity, metody, strategie jsou v souladu
se stanoveným cílem: 1
Popis a zhodnocení postupu plánování výuky: 1