Zdravím,
Přikládám svůj zpracovaný úkol - výukové cíle :)
Milá Káťo,
je vidět, že v druzích cílů a jejich dělení se dobře orientuješ. Hodina je dobře strukturovaná, aktivit není málo ani mnoho. Práce v menších skupinách by mohla v zapojení podpořit všechny žáky. I ti, kteří možná radši pracují sami, mají tu možnost při práci s pracovním listem. Také mi přijde hezké, že na konci budou prezentovat pouze dobrovolníci.
je vidět, že v druzích cílů a jejich dělení se dobře orientuješ. Hodina je dobře strukturovaná, aktivit není málo ani mnoho. Práce v menších skupinách by mohla v zapojení podpořit všechny žáky. I ti, kteří možná radši pracují sami, mají tu možnost při práci s pracovním listem. Také mi přijde hezké, že na konci budou prezentovat pouze dobrovolníci.
Bětko,
Moc děkuju za zpětnou vazbu :)
Moc děkuju za zpětnou vazbu :)
Milá Káťo,
Tvoje příprava na plánovanou hodinu o evropských státech se mi jeví jako komplexní a velmi poutavá. Rozdělení do skupin s použitím několika stanovišť a přidáním fyzických prvků, jako jsou vlajky a kulturní symboly, přispívá ke konkrétnosti a interaktivitě. Navíc zde vidím i spojitost s průřezovým tématem multikulturní výchovy. Šťastné se mi jeví i použití pracovních listů a následná (byť dobrovolná) prezentace před tabulí. Také by bylo velice zajímavé sledovat, jak se žáci nakonec „postaví“ k afektivnímu cíli a jakým způsobem se projeví ve svých odpovědích a diskuzích. I v tomto ohledu plán výuky respektuje principy diferenciace a interaktivního učení. Je vidět, že máš vše dobře promyšlené.
Martina Horká.
Tvoje příprava na plánovanou hodinu o evropských státech se mi jeví jako komplexní a velmi poutavá. Rozdělení do skupin s použitím několika stanovišť a přidáním fyzických prvků, jako jsou vlajky a kulturní symboly, přispívá ke konkrétnosti a interaktivitě. Navíc zde vidím i spojitost s průřezovým tématem multikulturní výchovy. Šťastné se mi jeví i použití pracovních listů a následná (byť dobrovolná) prezentace před tabulí. Také by bylo velice zajímavé sledovat, jak se žáci nakonec „postaví“ k afektivnímu cíli a jakým způsobem se projeví ve svých odpovědích a diskuzích. I v tomto ohledu plán výuky respektuje principy diferenciace a interaktivního učení. Je vidět, že máš vše dobře promyšlené.
Martina Horká.
Marti,
Děkuju ti za zpětnou vazbu :)
Děkuju ti za zpětnou vazbu :)
Milá Kateřino,
děkuji za zveřejnění inspirativního úkolu č.1. Cíle a výstupy čerpáte ze kurikulárních dokumentů, zorientovala jste se v nich zdatně. Obecné a konkrétní cíle máte rozdělené správně (A,K), kognitivné cíle též. Rozdělila jste je i podle doby (domnívám se, že první cíl je charakterem spíše krátkodobý, záleží na kontextu, to víte Vy lépe, kam směřujete). Ohledně cíle - proč je rozmanitost přínosná - k tomu hodina nesměřuje, jestli ano, bylo by lepší explicitně formulovat v plánu hodiny. Co se týče zpětné vazby, je zde zmíněna v jedné větě, bylo by vhodné ještě zapracovat.
Skvělé je že žáci pracují na stanovištích, je to způsob, který umožňuje efektivně diferencovat výuku. Zaujalo mě Vaše lehce archaické označení ,,žactvo" :-), což je slovo používané dnes pro žáky ve sportovním oddíle. Většinou se běžně píše ,,žák nebo žáci".
Úkol máte splněný, nápad je to bezva, žáci pracují a jsou aktivní. Hezká práce, prosím, zapracujte si poznámky, příprava se Vám bude hodit ke SZZ. S pozdravem Eliška Glatzová
6/7
Obecný cíl/obecné cíle : 1
Smysluplný konkrétní výukový cíl: 1
Správné označení formulovaných cílů: 1
Konkrétní návrh hodnocení splnění cíle/ů: 1
Konkrétní návrh zpětné vazby žákům: 0
Navržené aktivity, metody, strategie jsou v souladu
se stanoveným cílem: 1
Popis a zhodnocení postupu plánování výuky: 1
děkuji za zveřejnění inspirativního úkolu č.1. Cíle a výstupy čerpáte ze kurikulárních dokumentů, zorientovala jste se v nich zdatně. Obecné a konkrétní cíle máte rozdělené správně (A,K), kognitivné cíle též. Rozdělila jste je i podle doby (domnívám se, že první cíl je charakterem spíše krátkodobý, záleží na kontextu, to víte Vy lépe, kam směřujete). Ohledně cíle - proč je rozmanitost přínosná - k tomu hodina nesměřuje, jestli ano, bylo by lepší explicitně formulovat v plánu hodiny. Co se týče zpětné vazby, je zde zmíněna v jedné větě, bylo by vhodné ještě zapracovat.
Skvělé je že žáci pracují na stanovištích, je to způsob, který umožňuje efektivně diferencovat výuku. Zaujalo mě Vaše lehce archaické označení ,,žactvo" :-), což je slovo používané dnes pro žáky ve sportovním oddíle. Většinou se běžně píše ,,žák nebo žáci".
Úkol máte splněný, nápad je to bezva, žáci pracují a jsou aktivní. Hezká práce, prosím, zapracujte si poznámky, příprava se Vám bude hodit ke SZZ. S pozdravem Eliška Glatzová
6/7
Obecný cíl/obecné cíle : 1
Smysluplný konkrétní výukový cíl: 1
Správné označení formulovaných cílů: 1
Konkrétní návrh hodnocení splnění cíle/ů: 1
Konkrétní návrh zpětné vazby žákům: 0
Navržené aktivity, metody, strategie jsou v souladu
se stanoveným cílem: 1
Popis a zhodnocení postupu plánování výuky: 1
Dobrý den,
Moc děkuji za zpětnou vazbu. Poznámky zapracuji. Výraz "žactvo" používám záměrně, s ohledem na genderovou neutralitu jazyka, o kterou se ve svém projevu snažím :)
Moc děkuji za zpětnou vazbu. Poznámky zapracuji. Výraz "žactvo" používám záměrně, s ohledem na genderovou neutralitu jazyka, o kterou se ve svém projevu snažím :)
Děkuji za vysvětlení, je pravda, že dneska je toto diskutované téma (generické maskulinum - mužským rodem označujeme zároveň i ženský). Setkala jsem se s označením studentstvo, pirátstvo.. Jakožto pedagog máte příležitost (a je to velmi žádoucí) zasahovat do úprav a tvorby kurikulárních dokumentů, třeba za pár let budeme opravdu přepisovat v RVP označení žák a žáci na genderově neutrální žactvo. Mějte se krásně. EG