Milá Kateřino,
děkuji za přehledně vypracovaný úkol zaměřený na cíle, vybrala jste si hezké téma, kde se žáci věnují tématu rodina. V RVP a teroii cílů jste se zorientovala skvěle. Máte vše správně zařazené a pojmenované. Bravo, pustila jste se do Bloomova rozdělení kognitivních cílů. Bylo by vhodně ještě doladit formulace - žák porozumí konceptu rodiny - je to měřitelné? Nenajdete vhodnější popis? Dále bych upravila na větu žák rozpozná a vysvětlí příbuzenské vztahy, žák využije v pracovním listě/při popisu novou SZ? Rodokmen a vyplněný list je prostředek, bylo by dobré se zamyslet, jakou zpětnou vazbu o dosažení cíle děti dostaly - ústní slovní hodnocení k jejich rodokmenu? Nebo písemný komentář (slovní hodnocení) do pracovního listu?
Úkol máte splněn, prosím, dolaďte ještě tyto detaily, bude se hodit k SZZ. S pozdravem Eliška Glatzová
6/7
Obecný cíl/obecné cíle : 1
Smysluplný konkrétní výukový cíl: 1
Správné označení formulovaných cílů: 1
Konkrétní návrh hodnocení splnění cíle/ů:
Konkrétní návrh zpětné vazby žákům: 0
Navržené aktivity, metody, strategie jsou v souladu
se stanoveným cílem: 1
Popis a zhodnocení postupu plánování výuky:1