Výukové cíle - Nepovímová

Výukové cíle - Nepovímová

autor Kateřina Nepovímová -
Počet odpovědí: 2

Ahoj,

v příloze posílám portfoliový úkol. 

Budu se těšit na zpětnou vazbu.


Přeji hezký večer,

Kateřina Nepovímová


V odpovědi na Kateřina Nepovímová

Re: Výukové cíle - Nepovímová

autor Eva Šuchmanová -
Ahoj Kačí,

podle mého názoru jsi správně pracovala s RVP a problematiku výukových cílů jsi dobře pochopila. Aktivity k dosažení cílů mi připadají smysluplné, v logickém sledu, nabízíš jak samostatnou práci, tak práci skupinovou, interakci a hru, určitě by to byla i pestrá a zábavná hodina. Líbí se mi korekce v rámci skupiny, která mi přijde hodně efektivní a nenásilná. Kosmetická připomínka: U 5. vytyčeného cíle (Žák získá novou slovní zásobu) bych možná doplnila slova "v oblasti příbuzenských vzathů" nebo tak nějak. Zhodnocení respektování odlišností je výzva, myslím, že to tak je asi u každého afektivního cíle, ale při dobře vedené závěrečné reflexi bys určitě uspokojivou zpětnou vazbu dostala.

Ať se ti dál daří a měj se fajně! :)

Papa Eva
V odpovědi na Kateřina Nepovímová

Re: Výukové cíle - Nepovímová

autor Eliška Glatzová -
Milá Kateřino,
děkuji za přehledně vypracovaný úkol zaměřený na cíle, vybrala jste si hezké téma, kde se žáci věnují tématu rodina. V RVP a teroii cílů jste se zorientovala skvěle. Máte vše správně zařazené a pojmenované. Bravo, pustila jste se do Bloomova rozdělení kognitivních cílů. Bylo by vhodně ještě doladit formulace - žák porozumí konceptu rodiny - je to měřitelné? Nenajdete vhodnější popis? Dále bych upravila na větu žák rozpozná a vysvětlí příbuzenské vztahy, žák využije v pracovním listě/při popisu novou SZ? Rodokmen a vyplněný list je prostředek, bylo by dobré se zamyslet, jakou zpětnou vazbu o dosažení cíle děti dostaly - ústní slovní hodnocení k jejich rodokmenu? Nebo písemný komentář (slovní hodnocení) do pracovního listu?
Úkol máte splněn, prosím, dolaďte ještě tyto detaily, bude se hodit k SZZ. S pozdravem Eliška Glatzová

6/7


Obecný cíl/obecné cíle : 1
Smysluplný konkrétní výukový cíl: 1
Správné označení formulovaných cílů: 1
Konkrétní návrh hodnocení splnění cíle/ů:
Konkrétní návrh zpětné vazby žákům: 0
Navržené aktivity, metody, strategie jsou v souladu
se stanoveným cílem: 1
Popis a zhodnocení postupu plánování výuky:1