Milá Kateřino,
tvá práce je velice obsáhlá a oceňuji, že je příprava na cely projekt, který obsahuje více hodin. Velké plus vidím v doložených ukázkách básničky a stopovací hry. Moc se mi líbí, že příprava byla realizována, i když nemusela být.
Jen jsem nikde nenašla tvůj komentář jak hodnotíš svůj postup při přípravě.
Celkově mám z tvé přípravy moc dobrý pocit.
Přeji krásný den.
Terezie Čurdová
tvá práce je velice obsáhlá a oceňuji, že je příprava na cely projekt, který obsahuje více hodin. Velké plus vidím v doložených ukázkách básničky a stopovací hry. Moc se mi líbí, že příprava byla realizována, i když nemusela být.
Jen jsem nikde nenašla tvůj komentář jak hodnotíš svůj postup při přípravě.
Celkově mám z tvé přípravy moc dobrý pocit.
Přeji krásný den.
Terezie Čurdová
Zdravím Terezo,
děkuji za komentář a také za upozornění -)). Hodnocení postupu u práce nemám. Pokusím se ho ještě doplnit
Hezký den.
Katka Hrmová
děkuji za komentář a také za upozornění -)). Hodnocení postupu u práce nemám. Pokusím se ho ještě doplnit
Hezký den.
Katka Hrmová
Ahoj Katko,
moc se mi líbilo mezipředmětové propojení hodin. Nejen procházka v přírodě, ale i manuální činnost, výroba lojových šišek. Všechny aktivity vedly k výukovým cílům, které sis stanovila.
Protože tě znám a byla jsem u tebe i na náslechovou praxi v 1.ročníku, vím jak máš vždy hodiny propracované a určitě s tvým dovolením jednou tvou přípravu využiji.
Olga
moc se mi líbilo mezipředmětové propojení hodin. Nejen procházka v přírodě, ale i manuální činnost, výroba lojových šišek. Všechny aktivity vedly k výukovým cílům, které sis stanovila.
Protože tě znám a byla jsem u tebe i na náslechovou praxi v 1.ročníku, vím jak máš vždy hodiny propracované a určitě s tvým dovolením jednou tvou přípravu využiji.
Olga
Milá Kateřino,
děkuji za zveřejněný domácí úkol č.1. Báječný projekt! V cílech jste se zdatně zorientovala, máte je excelentně rozdělené, dokonale formulované. Víte, jaký máte cíl a jak ho s žáky dosáhnout. Plán máte skvělý a promyšlený, žáci jsou v hodinách aktivní. Úžasné jsou fotky z výuky. Je bezva, že s nimi jdete ven a propojujete výuku se zážitkem, žáci se neučí, ale zažívají. V Bloomově taxonomii cílů jste se velmi dobře zorientovala též, podívejte se prosím ještě na Bloomovu taxonomii kongnitivních cílů a doplňte poznávací procesy (zapamatování, pochopení, atd.). Bude užitečné se zorientovat k závěrečným zkouškám. Bylo by třeba ještě prosím doplnit, jaký máte návrh hodnocení splněných cílů, dále návrh zpětné vazby pro žáky (máte spoustu možností, nabízí se hromadná závěrečná reflexe, ať žáci sami shrnou, co se dnes naučili, k tomu Váš komentář, je možnost pokládat ověřovací otázky, možnost dát zpětnou vazbu přímo do PL nebo k výrobkům, nebo nějaká zpětná vazba na procházce? Zaujalo Vás z toho něco?) a také popis a zhodnocení postupu plánování výuky (sice máte krásnou fotodokumentaci a průběžně zveřejněné materiály, nicméně by bylo třeba napsat, z čeho jste vycházela, jak jste plánovala). Úkol vedu jako splněný, nicméně prosím, doplňte si ještě chybějící body výše - budete potřebovat k SZZ. S pozdravem Eliška Glatzová
4/7
Obecný cíl/obecné cíle : 1
Smysluplný konkrétní výukový cíl: 1
Správné označení formulovaných cílů: 1
Konkrétní návrh hodnocení splnění cíle/ů: 0
Konkrétní návrh zpětné vazby žákům: 0
Navržené aktivity, metody, strategie jsou v souladu
se stanoveným cílem: 1
Popis a zhodnocení postupu plánování výuky: 0
děkuji za zveřejněný domácí úkol č.1. Báječný projekt! V cílech jste se zdatně zorientovala, máte je excelentně rozdělené, dokonale formulované. Víte, jaký máte cíl a jak ho s žáky dosáhnout. Plán máte skvělý a promyšlený, žáci jsou v hodinách aktivní. Úžasné jsou fotky z výuky. Je bezva, že s nimi jdete ven a propojujete výuku se zážitkem, žáci se neučí, ale zažívají. V Bloomově taxonomii cílů jste se velmi dobře zorientovala též, podívejte se prosím ještě na Bloomovu taxonomii kongnitivních cílů a doplňte poznávací procesy (zapamatování, pochopení, atd.). Bude užitečné se zorientovat k závěrečným zkouškám. Bylo by třeba ještě prosím doplnit, jaký máte návrh hodnocení splněných cílů, dále návrh zpětné vazby pro žáky (máte spoustu možností, nabízí se hromadná závěrečná reflexe, ať žáci sami shrnou, co se dnes naučili, k tomu Váš komentář, je možnost pokládat ověřovací otázky, možnost dát zpětnou vazbu přímo do PL nebo k výrobkům, nebo nějaká zpětná vazba na procházce? Zaujalo Vás z toho něco?) a také popis a zhodnocení postupu plánování výuky (sice máte krásnou fotodokumentaci a průběžně zveřejněné materiály, nicméně by bylo třeba napsat, z čeho jste vycházela, jak jste plánovala). Úkol vedu jako splněný, nicméně prosím, doplňte si ještě chybějící body výše - budete potřebovat k SZZ. S pozdravem Eliška Glatzová
4/7
Obecný cíl/obecné cíle : 1
Smysluplný konkrétní výukový cíl: 1
Správné označení formulovaných cílů: 1
Konkrétní návrh hodnocení splnění cíle/ů: 0
Konkrétní návrh zpětné vazby žákům: 0
Navržené aktivity, metody, strategie jsou v souladu
se stanoveným cílem: 1
Popis a zhodnocení postupu plánování výuky: 0
Dobrý den Eliško,
děkuji za obsáhlý komentář a užitečné, konkrétní rady. Samozřejmě vše doplním. Chcete doplnění poslat, nebo ho mám vložit do moodlu?
Hezký den.
Kateřina Hrmová
děkuji za obsáhlý komentář a užitečné, konkrétní rady. Samozřejmě vše doplním. Chcete doplnění poslat, nebo ho mám vložit do moodlu?
Hezký den.
Kateřina Hrmová
Není třeba už nic posílat, úkol máte splněný. Jsou to pro Vás možnosti doladění do portfolia :-) S pozdravem EG