Výukové cíle
Ahoj Denčo!
Tvá příprava na hodinu na téma "Houby" se mi velmi líbí! Dokážu si představit takovou hodinu s žáky zrealizovat. Moc se mi líbí zapojení pohádky a následná hra s kartičkami ve dvojicích.
Tvá práce splňuje požadavky a kritéria.
Děkuji za inspiraci!
Tvá příprava na hodinu na téma "Houby" se mi velmi líbí! Dokážu si představit takovou hodinu s žáky zrealizovat. Moc se mi líbí zapojení pohádky a následná hra s kartičkami ve dvojicích.
Tvá práce splňuje požadavky a kritéria.
Děkuji za inspiraci!
Ahoj Denčo, moc se mi líbí ta pohádka a skřítci. Úplně vidím, jak děti při společné diskuzi vymýšlí různé teorie o sázení hub skřítky. Metoda s kartičkami se mi velice líbí, používám něco podobného ve školce a je to velmi efektivní.
Stanovené cíle jsi v přípravě dle mého splnila. ☺️🍄
Stanovené cíle jsi v přípravě dle mého splnila. ☺️🍄
Milá Deniso,
děkuji za zveřejněný úkol č.1, houbová hodina. V RVP jste se zorientovala zdatně. Bloomovu taxonomii máte zvládnutou (K,A,M). Bylo by dobré se podívat na Bloomovu taxonomii kognitivních cílů a doplnit poznávací procesy (zapamatování, pochopení, atd.). Bude dobré se zorientovat k závěrečným zkouškám. Aktivity, metody a strategie, které jste připravila, k cíli určitě povedou. Konkrétní cíle máte skvěle vytyčené, jen věta ,,žáci si prohlubují znalosti o houbách" není cíl, ale proces, vymazala bych. Dále ,,žáci dbají na zásady" - toto patří k obecným cílům, ke kterým příprava vede. Co se týče křížovky, jsou někde předtím zmíněny části houby? Máte spoustu krásných aktivit, na které bude jedna hodina odhaduji málo. Co se týče hodnocení, velmi dobrá metoda zpětné vazby jsou mazací tabulky - ta by v tomto případě byla velmi efektivní, vidím, že jste nad hodnocením, zda byly cíle splněny, přemýšlela. Zpětná vazba - bylo by třeba promyslet, jak konkrétně budete zpětnou vazbu dávat a kdy, případně jakým způsobem si ji dají žáci (ve 3.třídě ještě budou potřebovat Vaši intervenci). Máte více možností - slovní hodnocení žáků na konci hodiny při reflexi? Písemný komentář k pracovnímu listu? Při závěrečné reflexi vrstevnické hodnocení, pak Váš komentář? Co budou hodnotit?
Moc se mi líbí, jak jste zasadila do hodiny příběh, skřítky, rozmnožování hub. Aktivity se stále střídají, to je bezva. Pro žáky bude určitě zábavné dělení hub na jedlé, nejedlé a jedovaté (skupinka klidně může být větší, např. trojice) - je to přesah také do praktického života. Děkuji, že jste připojila materiály, se kterými se bude pracovat, dařilo se mi Vaši hodinu představit. Určitě ji vyzkoušejte, až bude příležitost. Úkol vedu jako splněný, prosím, zapracujte poznámky - materiál budete ještě potřebovat k SZZ. S pozdravem Eliška Glatzová
6/7
Obecný cíl/obecné cíle : 1
Smysluplný konkrétní výukový cíl: 1
Správné označení formulovaných cílů: 1
Konkrétní návrh hodnocení splnění cíle/ů: 1
Konkrétní návrh zpětné vazby žákům: 0
Navržené aktivity, metody, strategie jsou v souladu
se stanoveným cílem: 1
Popis a zhodnocení postupu plánování výuky: 1
děkuji za zveřejněný úkol č.1, houbová hodina. V RVP jste se zorientovala zdatně. Bloomovu taxonomii máte zvládnutou (K,A,M). Bylo by dobré se podívat na Bloomovu taxonomii kognitivních cílů a doplnit poznávací procesy (zapamatování, pochopení, atd.). Bude dobré se zorientovat k závěrečným zkouškám. Aktivity, metody a strategie, které jste připravila, k cíli určitě povedou. Konkrétní cíle máte skvěle vytyčené, jen věta ,,žáci si prohlubují znalosti o houbách" není cíl, ale proces, vymazala bych. Dále ,,žáci dbají na zásady" - toto patří k obecným cílům, ke kterým příprava vede. Co se týče křížovky, jsou někde předtím zmíněny části houby? Máte spoustu krásných aktivit, na které bude jedna hodina odhaduji málo. Co se týče hodnocení, velmi dobrá metoda zpětné vazby jsou mazací tabulky - ta by v tomto případě byla velmi efektivní, vidím, že jste nad hodnocením, zda byly cíle splněny, přemýšlela. Zpětná vazba - bylo by třeba promyslet, jak konkrétně budete zpětnou vazbu dávat a kdy, případně jakým způsobem si ji dají žáci (ve 3.třídě ještě budou potřebovat Vaši intervenci). Máte více možností - slovní hodnocení žáků na konci hodiny při reflexi? Písemný komentář k pracovnímu listu? Při závěrečné reflexi vrstevnické hodnocení, pak Váš komentář? Co budou hodnotit?
Moc se mi líbí, jak jste zasadila do hodiny příběh, skřítky, rozmnožování hub. Aktivity se stále střídají, to je bezva. Pro žáky bude určitě zábavné dělení hub na jedlé, nejedlé a jedovaté (skupinka klidně může být větší, např. trojice) - je to přesah také do praktického života. Děkuji, že jste připojila materiály, se kterými se bude pracovat, dařilo se mi Vaši hodinu představit. Určitě ji vyzkoušejte, až bude příležitost. Úkol vedu jako splněný, prosím, zapracujte poznámky - materiál budete ještě potřebovat k SZZ. S pozdravem Eliška Glatzová
6/7
Obecný cíl/obecné cíle : 1
Smysluplný konkrétní výukový cíl: 1
Správné označení formulovaných cílů: 1
Konkrétní návrh hodnocení splnění cíle/ů: 1
Konkrétní návrh zpětné vazby žákům: 0
Navržené aktivity, metody, strategie jsou v souladu
se stanoveným cílem: 1
Popis a zhodnocení postupu plánování výuky: 1