1. výukové cíle - Martina Šulcová

1. výukové cíle - Martina Šulcová

autor Martina Šulcová -
Počet odpovědí: 3

Zdravím Vás, kolegyňky. 


Vkládám svou přípravu a prosím o zhodnocení :) 


Děkujil. 


Martina Šulcová

V odpovědi na Martina Šulcová

Re: 1. výukové cíle - Martina Šulcová

autor Lucie Brothánková -
Ahoj Marti,

na tvé práci je znatelné, že tě baví a myslím si, že velmi dobře dokážeš zaujmout i žáky.
Připravená hodina je různorodá, svižná, srozumitelně i přehledně popsaná.
Z mého pohledu se ve výukových cílech i kurikulárních dokumentech velmi dobře orientuješ.

Děkuji za inspiraci a přeji hodně úspěchů v dalších studijních aktivitách:)

Lucka
V odpovědi na Martina Šulcová

Re: 1. výukové cíle - Martina Šulcová

autor Adéla Barešová -
Ahoj Marti,

shodou okolností jsem během hospitací byla v jedné 5. třídě, kde zrovna probírali Marii Terezii. Co se týče přípravy na hodinu, aktivity jsou za mě naprosto skvěle postavené a věřím, že děti budou velmi bavit. V hodině, na které jsem byla totiž jenom opisovaly děti z tabule, žádný obrázek, prostě nic, toto mi přijde promakané.
Jenom by mne zajímalo - píšeš, že je na to dotace 2 hodiny, je to myšleno tedy jako dvouhodinovka vlastivědy? Pokud ne, tak by mě zajímalo, jak bys hodiny rozdělila, aby se dobře na sebe navazovalo?
Co se týče samotných cílů, možná bych volila konkrétní číslo u prvního cíle, například 3, aby to bylo jasnější:
-> Žák uvede příklady významných reforem Marie Terezie (ale to je možná jen můj názor, mám za to, že takto by pak mohly stačit 2 reformy - takže záleží, co chceš)
Ráda bych takovouto hodinu viděla naživo. Moc ti děkuji za inspiraci!
Adéla
V odpovědi na Martina Šulcová

Re: 1. výukové cíle - Martina Šulcová

autor Eliška Glatzová -
Milá Martino,
děkuji Vám za povedený úkol se zaměřením na cíle. V RVP jste se zorientovala. Konkrétní cíle máte formulované správně, chybí mi ale jejich rozdělení podle Bloomovy taxonomie (kognitivní, afektivní, dále kognitivní na nižší a vyšší). Metody, aktivity a strategie vedou k cílům. Zpětnou vazbu máte naznačenou, bylo by ale dobré do portfolia specifikovat - vzhledem k organizaci projektu se nabízí vzájemná zpětná vazba mezi žáky s určenými kritérii (co mají hodnotit u spolužáků)? Poté Vaše slovní hodnocení?
Líbí se mi nápad s myšlenkovou mapou - pro žáky je to dovednost, která je nadčasová a kterou využijí. Aktivity máte originálně vymyšlené, hodina bude pro žáky určitě motivující. Nápad s domovním znamením je top. Úkol máte splněný, krásná práce! S pozdravem Eliška Glatzová


5/7
Obecný cíl/obecné cíle : 1
Smysluplný konkrétní výukový cíl: 1
Správné označení formulovaných cílů: 0
Konkrétní návrh hodnocení splnění cíle/ů: 1
Konkrétní návrh zpětné vazby žákům: 0
Navržené aktivity, metody, strategie jsou v souladu
se stanoveným cílem: 1
Popis a zhodnocení postupu plánování výuky: 1