Výukové cíle - prvky živé a neživé přírody

Re: Výukové cíle - prvky živé a neživé přírody

autor Eliška Glatzová -
Počet odpovědí: 0
Milá Adélo,
děkuji za zveřejněný úkol č.1. zaměřený mezioborově. Obecné a konkrétní cíle jste správně zařadila, orientujete se v kurikulárních dokumentech. Konkrétní výukový cíl - žák pracuje s textem - jedná se o aktivitu, nikoliv o cíl. Co se týče Blooma, podívejte se prosím na členění kognitivních cílů, bude se hodit znát alespoň vyšší/nižší cíle. Hodnocení splnění cílů máte, aktivty a metody k nim vedou. V reflexi jsem nenašla, jakou zpětnou vazbu dostane žák? Formativní slovní hodnocení? Písemnou do PL listu? Máte naznačené vrstevnické hodnocení v závěru, bylo by třeba být ještě konkrétnější. Líbí se mi, že jste promýšlela přípravu v širším kontextu. Příprava je bezvadně promyšlená do detailu, líbí se mi sochy, zaujalo mě, že budou mít žáci k dispozici autentické materiály - půdu. Materiály máte atraktivně připravené. Krásná práce! Úkol č.1 máte splněný. S pozdravem Eliška Glatzová

6/7
Obecný cíl/obecné cíle : 1
Smysluplný konkrétní výukový cíl: 1
Správné označení formulovaných cílů: 1
Konkrétní návrh hodnocení splnění cíle/ů: 1
Konkrétní návrh zpětné vazby žákům: 0
Navržené aktivity, metody, strategie jsou v souladu
se stanoveným cílem: 1
Popis a zhodnocení postupu plánování výuky: 1