Inovativní pojetí identifikace a rozvoje dětí s nadáním pro matematiku na samém počátku školního vzdělávání. Výzkum.

Inovativní pojetí identifikace a rozvoje dětí s nadáním pro matematiku na samém počátku školního vzdělávání. Výzkum.

autor Anna Rýdlová -
Počet odpovědí: 2

https://dl1.cuni.cz/pluginfile.php/1810001/mod_forum/post/217225/Vypracovala1%C3%9AKOLV%C3%9DZKUMN%C3%81OT%C3%81ZKA.docxInovativní pojetí identifikace a rozvoje dětí s nadáním pro matematiku na samém počátku školního vzdělávání. Výzkum.


V odpovědi na Anna Rýdlová

Re: Inovativní pojetí identifikace a rozvoje dětí s nadáním pro matematiku na samém počátku školního vzdělávání. Výzkum.

autor Anna Fialová -
Milá Ani,
Děkuju za tvou práci, jejíž téma je zajímavé. Nedohledala jsem recenzovaný zdroj a správnou citaci.
Pokud jde ale o zpracování podle kritérií, myslím, že je třeba ještě doladit smysl příspěvku a doplnit přehledně tři hlavní body:
1. Jaká je výzkumná otázka? Jaký byl cíl výzkumu?
2. Jaké byly metody sběru dat? Kdo byli účastníci výzkumu (respondenti)?
3. Jaké jsou hlavní nálezy?
Z hlediska rozsahu práce to vypadá, že máš počet znaků v limitu. Podle odkazů jsi čerpala z více zdrojů, i zahraničních. Doporučil bych ti si zjednodušit práci najitím pouze jednoho výzkumu, který pak snáze vyhodnotíš a shrneš do výše uvedených bodů.
Děkuji za tvou práci,
Anička
V odpovědi na Anna Rýdlová

Re: Inovativní pojetí identifikace a rozvoje dětí s nadáním pro matematiku na samém počátku školního vzdělávání. Výzkum.

autor Kamila Farkašová -
Milá Aničko,
ve tvém textu jsem nenašla odkaz na článek, vidím ale, že si zřejmě použila více zdrojů. Vzhledem k tomu, že uvádíš 596 testovaných žáků, domnívám se, že šlo o kvantitativní testování. Článek není starší deseti let, toto kritérium si splnila. Splnila si také to, že jde o odborný text. Cíl výzkumu je také jasný, i když nelichotivý.
Téma vybraného článku je velice zajímavé.
Doplnila bych zdroje a citace.
Kamila F.