Rozvoj čtenářské gramotnosti žáků pomocí čtenářských strategií a efektivních metod na školách v Jihočeském kraji

Rozvoj čtenářské gramotnosti žáků pomocí čtenářských strategií a efektivních metod na školách v Jihočeském kraji

autor Michaela Škorpová -
Počet odpovědí: 3

Rozvoj čtenářské gramotnosti žáků pomocí čtenářských strategií a efektivních metod na školách v Jihočeském kraji

V odpovědi na Michaela Škorpová

Re: Rozvoj čtenářské gramotnosti žáků pomocí čtenářských strategií a efektivních metod na školách v Jihočeském kraji

autor Eliška Koberová -
Milá Míšo,

vybrala sis článek z odborného časopisu Komenský, článek splňuje podmínku odborného textu a není starší více než deset let. Ve své práci jsi zodpověděla všechny požadované otázky. U tvé práce oceňuji přehlednost. Text je srozumitelný a pochopitelný. Délku textu jsi také dodržela.
Oprav si ještě citaci, která je v chybném formátu, neobsahuje autory textu, ani odkaz. Jistě není dle normy APA 7.

Přeji krásný den.

Eliška
V odpovědi na Michaela Škorpová

Re: Rozvoj čtenářské gramotnosti žáků pomocí čtenářských strategií a efektivních metod na školách v Jihočeském kraji

autor Lucie Prokšová -
Milá Míšo,

děkuji za kvalitní zpracování úkolu a seznámení s tématem. Splnila jsi všechna zadaná kritéria - zodpověděla jsi zadané otázky, vybrala sis článek, který není starší než 10 let a dodržela jsi počet znaků. I přesto, že je výzkum zaměřený především na Jihočeský kraj, vnímám jeho celkový přínos pro rozvoj čtenářské gramotnosti ve všech oblastech. Z hlavních nálezů považuji za zajímavé, že metoda CLIL je řazena mezi metody, které se neosvědčily. Líbí se mi myšlenka vzájemného sdílení metod mezi učiteli, kteří si z nich následně mohou vybrat ty, které jim vyhovují.

Hezký den.
Lucie Prokšová