Je příklad z matematiky přenositelný na hodnocení v českém jazyce?

Re: Je příklad z matematiky přenositelný na hodnocení v českém jazyce?

autor Zdislava Dudková -
Počet odpovědí: 0
Dobrý den, také souhlasím s Julií. Jen bych začala "problémem v kontextu", díky němuž by žáci mohli na typické znaky, funkci daného tématu apod. přijít sami (napadá mě téma, které by žáci mohli využít v běžném životě, např. komentáře na sociálních sítích, životopis a motivační dopis,...). To by souviselo také s "prvotním" hodnocením (pokud by výchozí komunikát k danému tématu obsahoval gramatické, pravopisné, stylistické či syntaktické nedostatky, žáci by mohli zhodnotit, jak na ně takový text působí apod.). Nabyté znalosti by pak žáci aplikovali při tvorbě vlastního komunikátu - a co se týče interpretace, tak v tom už opět plně souzním s Julií :-).