Environmentální psychologie - metodická minipříručka

Environmentální psychologie - metodická minipříručka

par Petra Przeczkova,
Nombre de réponses : 3

Téma environmentální psychologie jsme ve skupině zpracovaly do malého návodu, jak s tímto tématem pracovat u  různých věkových skupin dětí a dospívajících. Popsaly jsme věkové kategorie a  přidaly k nim aktivity, které by se daly případně použít:

Environmentální psychologie - metodická minipříručka

Cílová skupina: studenti VŠ, učitelé

Vypracovaly: Barvová, Krejčí, Przeczková, Zubová

Práci jsme si rozdělily a spolupracovalo se nám dobře. 

Prvotní kontakt probíhal přes messenger. Daly jsme si termín, do kdy si pročteme materiály v moodlu a poté jsme si sdílely nápady. Poté jsme se sešly přes google meet. Ujasnily si téma, zpracování, rozdělily úkoly. Každá z nás měla k prezentaci přístup a mohla dopisovat další náměty. 

(Dodatečně upravil/-a: Lucie Barvová; čas vložení původního příspěvku: Pátek, 14. květen 2021, 12.39)

En réponse à Petra Przeczkova

Re: Environmentální psychologie - metodická minipříručka

par Michaela Zárubová,
Ve skupině číslo 6 jsme ocenily stavbu příručky, která je velmi široce použitelná, a to již od předškolního věku.
Je zde velmi zajímavá nabídka aktivit.
Pro aktuální potřeby jsou zde též témata, která jsme probírali v rámci výuky ASP a které si potřebujeme osvojit.
En réponse à Petra Przeczkova

Re: Environmentální psychologie - metodická minipříručka

par Lucie Melicharová,
Velmi hezké zpracování, které propojuje poznatky o environmentální psychologii napříč stupni vzdělávání. Každý učitel by tuto příručku určitě využil ve výuce, neboť je v ní vše shrnuté. Ingrid Svobodová, Daniel Radovesnický, Lucie Melicharová
En réponse à Petra Przeczkova

Re: Environmentální psychologie - metodická minipříručka

par Soňa Sejkorová,
Petra Przeczkova, Agnes Ernestova, Petra Krejčí, Jiřina Kazdová, Soňa Sejkorová
Příručka nabízí rozdělení aktivit dle jednotlivých vývojových stádií dítěte. Díky tomu jsou aktivity pro žáky lákavé a mají možnost k zamyšlení se nad přírodou, rozvoj motivace ke vztahu k přírodě. Velmi praktické, využitelné pro učitele.