skupina: Karolína Jarošová, Agnes Ernestová
Pro tento dílčí úkol jsme si vybraly nástroj Padlet a to z toho důvodu, že se nám zdál uživatelsky příjemný, intuitivní a je pro žáky interaktivní, což zvyšuje jeho popularitu. Padlet jsme vybraly i z důvodu současné situace, kdy je snadno využitelný k jednoduchému sdílení myšlenek a celé práce mezi žáky. Jedná se tedy o sdílenou nástěnku pro celou třídu, kdy žáci na vypracování daných úkolů pracují samostatně a to kdykoliv v průběhu dne.
Pro naši nástěnku jsou cílovou skupinou žáci druhého stupně (spíše 8. a 9. ročník) ZŠ.
Ve skupině jsme komunikovaly přes platformu Teams. Sešly jsme se dohromady 3x. Nejprve jsme se dohodly na tématu a celkové organizaci, vybraly jsme společně nástroj, který použijeme a rozdělily jsme si úkoly. Na druhém setkání už jsme pracovaly s konkrétními informacemi a zdroji a na posledním setkání jsme si vše odsouhlasily a doladily tvorbu nástěnky. Spolupracovalo se nám velmi dobře.