Zpracoval:
Drdáková Veronika, Pokorná Veronika
Rozdělené práce:
Pokorná – výběr tématu, navržení obsahu, navržení a zpracování 8 úkolů
Drdáková – úprava obsahu, navržení a zpracování 4 úkolů, grafické zapracování do Padletu + přidání obrázků
Popis:
Parkoviště enviromentálních úkolů
Princip výukového materiálu: v průběhu jakékoli hodiny, když se narazí na nějakou enviromentální otázku, tak ji učitel zapracuje do úkolu a zapíše na nástěnku ve třídě. Žáci si ve dvojici podle zájmu úkoly postupně rozeberou a zpracují. Poté vybraný úkol odprezentují a ostatní žáci je ohodnotí. Tento materiál se tak vytváří naprosto přirozeně a sami žáci ho vytváří. Jako přidaná hodnota je rozměr vrstevnického učení a hodnocení. Třídní učitel pak na konci pololetí zhodnotí a udělí plusové, aktivní body (pochvalu nebo o cenu). Určí se dvojice, která má nástěnku na starosti (zapisování úkolů, úprava atd…).
Odkaz na nástěnku: