Ahoj Ani,
stejný problém jsem řešila s kamarádkou, jejíž syn navštěvuje druhý stupeň a mají jen online výuku již vlastně téměř rok. Do pohybu ho nedostane, i když se fakt snaží. "vydupala" si alespoň to, že 3x denně chodí povinně na procházky, ačkoliv vždy totálně s odporem syna. Má alespoň štěstí, že jí to dovoluje práce na směny, dost lidí takovou výhodu nemá.
Nicméně já, jelikož nemám nyní možnost navštěvovat prezenčně družinu, kam jsem původně byla nahlášena, tak jsem začala prohlížet virtuální hospitace, které jsou v rámci individuálních úkolů - je tam absolutně za mě skvělá hodina s paní učitelkou českého jazyka, kdy děti leží na koberci a vstávají na vyjmenované slovo, pokud není vyjmenované, zůstávají ležet. V rámci jiného předmětu, kde doučuji sourozence se sníženou inteligencí matematiku, češtinu a angličtinu jsem toto hned využila. Jen obměňuji - vstávání vs. sed, výskok vs. obrat, ruce do ypsilon vs. do měkkého i, nebo využívám pochodování do rytmu na vyjmenovaná slova... vždy jde do té výuky ten pohyb zapojit, ačkoliv já mám zkušenosti pouze s doučováním dvou osob najednou.... nicméně jukni případně na ty hospitace, je to fakt skvělý :-)