Ahoj Aleno,
tento problém s vyčleňováním je dle mého názoru častý, a i já se s ním setkala. Vzhledem k dlouholetému působení na dětských táborech se mi tato situace stala mockrát. My jsme se snažili zapojovat hry, kde vyniknou kvality a schopnosti právě odstrkovaného dítěte, aby ostatní viděli, že je důvod se s ním bavit. Pokud to bylo možné k věku dítěte, snažili jsme se např. před spaním, nebo o poledním klidu za oblíbenými dětmi zajít, a pobavit se s nimi nenásilně o ostatních dětech v oddíle, nenápadně zjistit co jim na odstrkovaném dítěti vadí, a poté s tím dále pracovat.
Hezký den, Zuzka
tento problém s vyčleňováním je dle mého názoru častý, a i já se s ním setkala. Vzhledem k dlouholetému působení na dětských táborech se mi tato situace stala mockrát. My jsme se snažili zapojovat hry, kde vyniknou kvality a schopnosti právě odstrkovaného dítěte, aby ostatní viděli, že je důvod se s ním bavit. Pokud to bylo možné k věku dítěte, snažili jsme se např. před spaním, nebo o poledním klidu za oblíbenými dětmi zajít, a pobavit se s nimi nenásilně o ostatních dětech v oddíle, nenápadně zjistit co jim na odstrkovaném dítěti vadí, a poté s tím dále pracovat.
Hezký den, Zuzka