a) Děti, postavte se do řady, hezky jeden za druhého. - ANO
b) Františku, ty budeš první, a ty Lucinko, budeš poslední z celé třídy. - NE, není jasné uspořádání dětí mezi Františkem a Lucinkou.
c) Děti, postavte se do řady od okna směrem ke dveřím. - ANO
d) Děti, na každou šprušli na žebřinách zavěste jeden šáteček a podíváme se, který z nich je níž, než lustr. - ANO
e) Děti, zastavte se, kde právě stojíte, a řekněte mi, kdo z vás je ke mně nejblíž, kdo potom a kdo pak, … - NE, může se zastavit více dětí na stejné úrovni.
f) To jsem děti zvědavá, jak rychle se budete obouvat, podíváme se, kdo je rychlejší než kdo. - NE, záleží, zda se obuje několik dětí ve stejný čas.
g) Tak děti, tady máme Toníka, ten je nejstarší, a Barušku, která je z vás nejmladší. - ANO, za předpokladu, že ve třídě nejsou děti narozené ve stejný den.
h) Každé dítě drží v ruce svůj obrázek. Uspořádáme se podle počtu barev na obrázku. - NE, děti mohou použít stejný počet barev.
i) Podívejte se na to, co všechno je pod stolem.- NE, není konkretizované kdo všechno se má podívat, může se podívat více dětí ve stejný čas.