Úkol 5 - Práce s textem

Úkol 5 - Práce s textem

by Alice Doležalová -
Number of replies: 1

PRAVDA / NEPRAVDA: Hra na zvířátka. Sedneme si s dětmi do kruhu na koberci a každé dítě si vezme ve třídě plyšáka nebo hračku, případně obrázek nějakého zvířátka. Každé dítě pak jde doprostřed kruhu, ukáže dětem zvířátko a udělá jeho zvuk nebo případně zvuk jiného zvířátka. Děti pak hádají, zda zvuk patří ke zvířátku či nikoliv

TRASA / SMĚR / POROVNÁNÍ:  Aktivita pokračuje v kruhu na koberci. Děti sedí i s učitelkou v kruhu na koberci. Před sebe si sundají bačkůrky a na ně položí své zvířátko. Učitelka dá doprostřed kruhu dřevěný domeček. Děti pak pomocí různého materiálu (platová víčka, dřívka, kostky lega) staví cestičku k domečku tak, aby nepřekřížila cestu jiného zvířátka. Děti pak slovně porovnávají, která cesta je delší či kratší a čím se liší od ostatních cest.

KOMPOZICE: Každé dítě dostane barevný papír, na který si nakreslí domeček pro své zvířátko, které si vybral. Děti se pak s nakreslenými obrázky přesunou na koberec a dostanou za úkol poskládat domečky dohromady tak, aby sestavili statek pro zvířátka. Po složení obrázků do celku položí každé dítě své zvířátko do svého domečku. Poté si budeme povídat, jak se jim statek tvořil, zda byl při stavbě nějaký problém.

In reply to Alice Doležalová

Re: Úkol 5 - Práce s textem

by Michaela Kaslová -

Aktivita Trasa (na rozdíl od ostatních aktivit) je poněkud umělá. Na druhé straně jste mohla přímo  z textu pro PMG vyčerpat více.