Úkol 2 - Adéla Zahradová

Re: Úkol 2 - Adéla Zahradová

autor Michaela Kaslová -
Počet odpovědí: 0

aD 1) PĚKNÉ

aD 2) provázek zde je nadbytečný zejména, nejsou-li brčka různě barevná. Rozdíl mezi dvěma hady je nejméně jedno brčko (nejsou-li stejně dlouzí), to by musely být děti poněkud zaostalé, aby rozdíl neviděly; pozor, formálně pojatá aktivita s provázkem může vést i u mírně nadprůměrných dětí ke zlobení, či k odporu

Ad 3) Konfigurace má smysl, pokud je tento typ modelu provázen určením počtu, nebo naopak je zadán počet a děti tvoří různé konfigurace; jste blízko

 

Ad 4) aby šlo o cílenou práci se směrem, musíte směry dekódovat (převést do slov); nevidím nikde zaplňování prostoru ve smyslu cesta k míře (viz článek na internetu Mozaiky - cesta k míře)

 

Ad 5) Nikde není důkaz toho, že nová stavba se liší od předchozí; musela byste mít fotky, jinak možnosti nezviditelníte a nezvědomíte.