Karanténa 2- Mikšovská

Re: Karanténa 2- Mikšovská

autor Michaela Kaslová -
Počet odpovědí: 0

Ad 1) Se slovem OSA jste se asi unáhlila. Obdélník má jen dvě osy souměrnosti (matematika 4.r. ZŠ), zde jste myslela asi 5 čar, ale pozor 5 čar vám nedá po rozstříhá 5 nebo 6 kusů, pokud nejsou čáry navzájem rovnoběžné; pokud se kříží, můžeme dostat tolik kusů, že z nich dítě nebude schopné celek poskládat.

(před KOLIK se většinou píše čárka, je-li uvnitř textu - nikoli na začátku věty)

Ad 2) Dítě provázkem NEZMĚŘÍTE! Viz zimní semestr, protože nepracujete s jednotkovým útvarem délky, ani s číslem.

Doplňte správnou metodu řešení.

Ad 3) Nápad hezký, ALE: předpokládá se dostatečný rozdíl ve velikosti, v podmínkách na materiál musí být zdůrazněno, že od každé barvy jsou nejvýše dvě různé velikosti korálků. Vámi zadaný diktát není navíc jednoznačný, takže bude muset následovat společná kontrola s opakováním diktátu, kontrolou a diskusí, což je spíš pro první ročník ZŠ nebo pro nadprůměrné děti. Pokud jste uvažovala jednotný výsledek v práci musí být formulace zcela jiná, jinak znejistíte děti, naučíte je místo myslet, uvažovat o tom, jak to asi chcete, tudíž oddalujete děti i od práce s jazykem.

Ad 4) Jako zaplňování prostoru značně diskutabilní z pohledu PMG; jistě tušíte proč: koulemi se prostor nezaplní zcela tak, jako při ukládání dílků stavebnice do krabice. Ve vašem případě by šlo víc než o zaplňování prostoru o práci s číslem 4 a podmínku "tak dlouho, doku ...".

 

Ad 5) Druhá věta nejednoznačná. Aktivita je z prostředku didaktické řady aktivit, tedy předpokládá, že již dítě do 2D samo kódovalo.