aktivity

aktivity

autor Anna Poupová -
Počet odpovědí: 1

Aktivity jsou sepsané v dokumentu v příloze. 

V odpovědi na Anna Poupová

Re: aktivity

autor Michaela Kaslová -

Ad 1) Pěkné, úloha jednoduchá, snadno splnitelná, dobře vyhodnotitelná, umožnuje individualizovaný přístup i rozvoj klíčových slov, která tu nejsou příliš zdůrazněna.

Ad 2) Zde jste si příliš nepromyslela formulace: z jednoho provazu více spirál neuděláte (buď  jednu jednoduchou, nebo jednu zdvojenou - "esíčko"); zadání nepochopily ani děti ze 3. ročníku, na kterých jsem to nyní testovala.  I ony poznaly, že provázek nemá množství, (leda byste ho rozplétali), ale DÉLKU, !natáhnout na danou vzdálenost"??? - žádná nebyla dána; vzpomeňte si na přednášku (tuším, že třetí v ZS), kdy jsem diskutovali o pojmu vzdálenost! Pozn. musíte si rozmyslet, zda mluvíte o ulitě, nebo o spirále. Rovněž nejasné, jaké pravidlo se objevilo; zde proces zobecňování je nedomyšlen.

..... (před "co" pište čárku).

Ad 3) Aktivita nepromyšlena: slovo stejný bylo diskutováno celkem ve třech seminářích v zimním semestru; zde rozhodně není užito dobře. Pak diskuse ztrácí smysl. Pozor na volbu slov, která svědčí buď o kvapu práce, nebo o nižší jazykové citlivosti. Řadu korálků nepostavíte (není to konstrukce).

Ad 4) Odbočky se těžko PŘEKRÝVAJÍ. Pro kolik dětí naráz uvažujete aktivitu?

Ad 5) Kolik předpokládáte kostek na třídu? Dle mého odhadu byste musela mít nejméně 200 kostek. Není jasné, v jakém zobrazení dítě dostane model stavby. Nedotaženo.