Bětka a chytré hlavičky - Kottová, Pichlová, Slavíčková

Re: Bětka a chytré hlavičky - Kottová, Pichlová, Slavíčková

autor Monika Slabá -
Počet odpovědí: 0
  • Co na připravených aktivitách, které rozvíjejí téma filmu, nejvíce oceňujete (uveďte nejméně dva vlastní postřehy)?
    • Nejvíce oceňuji hned první aktivitu, která má být společnou myšlenkovou mapou třídy na téma stáří. Myslím si, že děti velice dobře uvede do tématu filmu a zároveň začnou o tom tématu i více přemýšlet.
    • Jako druhá aktivita se mi líbí práce s velkým papírem o charakteru Bětku. Hodně se mi líbí, že chtějí, aby to sloužilo jako vzor pro ostatní děti. I tak jsem Bětku po zhlédnutí filmu vnímala, že je vzorem pro to, co všechno může dvanáctileté dítě dokázat.
  • Jaká úskalí pří práci s žáky by podle Vás mohla během realizace nastat? Jak by se dala ošetřit?
    • Myslím si, že problém by nastal právě s těmi hudebními nástroji. Děti by nemusely vydržet v klidu a dělat jen zvuk, který má odpovídat emoci, ale spíše si jen tak hrát. 
  • Jaké další náměty, které by mohly přispět k rozvinutí tématu/aktivit vás napadly?
    • Já bych vynechala hudební nástroje a dala žákům pokyn ať se zamyslí, jak se po zhlédnutí filmu cítí, jakou cítí emoci. Nechala bych je to napsat na papír A5 a potom by teprve hledaly ve třídě, kdo má podobnou emoci, nebo podobný pocity po filmu a to by společně rozebírali v té skupince. Potom bych nechala každou skupinku, aby ostatním pověděla jakou měly emoci, nebo jak se cítily (Vždy jeden z té skupinky).
  • Dále můžete připsat jakýkoliv svůj další komentář toho, co Vás v souvislosti s filmem zaujalo nebo oslovilo, a rádi byste to sdíleli s ostatními.
    • Mě se líbí, jaký holky zvolily film. Myslím si, že pro děti to bude velice přínosné téma, protože se tam řeší rozdíly mezi generacemi.
    • Myslím si, že k tomu holky zvolily i pěkné aktivity