Dobrý den, vkládám aktivitu pro distanční výuku pro 4.B.
Děkuji Štěpková
Dobrý den, vkládám aktivitu pro distanční výuku pro 4.B.
Děkuji Štěpková
Vkládám reflexi na mou online aktivitu.
Vkládám své aktivity z Matematiky. Úkol do pracovního listu a aktivitu v programu ClassFlow.
Milá Kristýno,
děkuji za vložené materiály.
Prosím kromě vkládání učebních aktivit, které vytváříte v ClassFlow je třeba každý materiál doplnit svým komentáře. Viz zadání fóra (2. Vzniklý materiál vždy dle jeho charakteru doprovoďte svými komentáři (formulujte výukové cíle, které materiál akcentuje; záměr materiálu; popište, jak materiál zohledňuje potřeby jednotlivých žáků; výhody a úskalí) a reflexí, jak se vám a žákům s materiálem pracovalo (bude-li to možné). Do komentáře (případně reflexe) napište vše, co považujete za klíčové pro porozumění danému materiálu.).
Stejně jako u ostatních vkládám podněty k formulaci cílů u aktivity z Čj.
Cíl: Žáci správně přiřadí slova ke vzorům
Cíl je třeba zformulovat konkrétněji - přidat normu a podmínky výkonu. Ke kterým vzorům?
Těším se na vaši reflexi k dnešní online výuce!
S pozdravem
Petra Horská
Vkládám reflexi online výuky matematiky.
Milá Kristýno,
děkuji za vložené vaší reflexe. Jsem ráda, že ve vás první uvedení a odučení vlastí aktivity v online prostředí zanechalo pozitivní zkušenost a dobrý dojem.
Prosím vás o reakce na moje podněty z komentáře výše. Děkuji mnohokrát!
Těším se na vaše další materiály!
S pozdravem
Petra Horská
Dobrý den,
vkládám chybějící materiál, přípravu na hodinu matematiky - trojúhelníky, a opravenou hodinu českého jazyka, rody střední a ženský. Snad je teď vše v pořádku.
Hezký zbytek dne,
Kristýna Štěpková
Dobrý den,
moc se omlouvám za pozdní vložení aktivity z minulého týdne. Tato aktivita zatím neproběhla, jelikož se žáci k této látce ještě nedostali. Zatím stihli jen co patří do živé a neživé přírody. Očekávám, že aktivita proběhne v tomto týdnu.
Hezký zbytek dne,
Kristýna Štěpková
Dobrý den,
vkládám aktivity na procvičování zlomků pro tento týden. Aktivita se bude odehrávat v následujících dnech, nebo příští týden.
Kristýna Štěpková
Milá Kristýno,
děkuji za tento i zpětné vložené materiály. Včera jsem krátce hovořila s paní učitelkou, která chválila vzájemnou spolupráci.
Stejně jako u Báry i Gábiny přidávám i vám obdobný podnět k zamyšlení, které by se mělo promítnout ve vašem dalším plánování při přípravě aktivit - váže se k přípravě aktivity na téma zlomky.
Vraťte se prosím k výukovému cíli, který jste formulovala: "Procvičení odčítání zlomků a určování počtu dílků z celku"
1. Takto zformulovaný cíl je velmi problematický.
2. Nalistujte své poznámky z didaktiky ze ZS nebo vezměte do ruky nějakou učebnici didaktiky a zdůvodněte si, proč je tato formulace problematická (napovím vám klíčová slova - z pozice žáka, aktivní slova, konkrétnost, měřitelnost, norma výkonu).
3. Výukový cíl vzhledem k učebním úkolům, které jste pro žáky navrhla, zformulujte znovu tak, aby respektoval a splňoval paramenty na formulaci výukového cíle.
4. Nakonec si zkuste zodpovědět otázku. Proč je důležité kvalitně formulovat výukový cíl?
Zkuste se také zamyslet nad tím, jak by se dala podpořit motivace žáků pro práci s tímto materiálem.
Dále přikládám otázku: Respektuje/zohledňuje tento materiál odlišné učební typy žáků nebo bude vyhovovat spíše jen určitým typům žáků? Jak by se dalo příště zařídit, aby materilál respektoval individuální potřeby pro učení žáků (co by se s tímto materiálem muselo stát)? Zkuste argumentovat.
S pozdravem
Petra Horská
Dobrý den,
vkládám reflexi na aktivitu ZLOMKY.
Dobrý den,
vkládám přípravu a reflexi na aktivitu z minulého týdne. Bohužel mi nejde přidat lekce v aplikaci ClassFlow, která je větší než povolený limit. Vkládám aspoň pracovní list.
Hezký zbytek dne,
Kristýna Štěpková