Distanční výuka – Michalová

Re: Distanční výuka – Michalová

autor Klára Michalová -
Počet odpovědí: 0

Dobrý den,

děkuji Vám za zpětnou vazbu. Úkoly, které vybírám, jsou vybrány tak, aby cíle naplňovaly. Že bylo cílů dosaženo předpokládám podle odpovědí žáků. Když žáci správně odpovídají na mé otázky a správně vyřeší úkoly, tak předpokládám, že zadané věci pochopili.

Je pravda, že cíle v tomto pracovním listě (poezie) byly pojaty široce. Asi tak není zcela zřejmé, co jsem těmito cíli myslela. Možná kdyby měl podle těchto cílů učit někdo jiný, tak by mu nebylo zcela jasné, co nimi myslím, i když se každý vztahuje k určité úloze, což by tam tedy také mohlo být doplněno.

Na závěr hodin vždy dochází ke shrnutí učiva žáky. Cíle většinou obsahují to, co si žáci měli z hodiny odnést. Na to se tedy na konci doptávám. Vždy se také snažím vyzdvihnout to, co se žákům povedlo. To ovšem nedělám pouze na závěr, ale i bezprostředně během aktivit.

Dnes ještě žáci dostali na závěr hodiny prostor na to, aby mi sdělili, cokoliv chtějí, protože věděli, že jsem tam naposledy. Jejich reakce mě velmi potěšila (popisuji v reflexi). 

Dále vkládám reflexi na svoji online hodinu, která proběhla 13.5.2020.

Děkuji Michalová Klára