Ahoj,
také vedu kroužek flétny, ve kterém mám dokonce tři úrovně dětí. Proto vím, jak je to složité s organizací.
Já to dělám tak, že hodně spolupracujeme. Když se věnuji jedné skupině, druhá dohlíží na jinou, apod. Ovšem v tvém případě je to složitější, když pokročilejší nezvládají svou látku.
Zkusila bych zavést domácí úkoly. Pokud maminky chtěly, aby jejich děti byly v lepší skupině, tak ať si doma vyzkoušejí a ověří, jak jim to jde. Na hodině bych poté zkusila zavést nějaké pracovní listy, ve kterých otestují své znalosti. Já mám pracovní listy pod které přidávám omalovánku. Takže když hraji se začátečníky a pokročilejší mají pracovat na nějakém úkolu z teorie, obrázek je většinou motivuje k tomu, aby se nad tím opravdu zamysleli, protože za správné odpovědi si mohou obrázek vymalovat.
Věřím, že s touto situací si poradíš a budu držet palce.
Laura