Distanční podpora výuky - PŘÍ - M. Studničková (23.-27.03.20)

Re: Distanční podpora výuky - PŘÍ - M. Studničková (23.-27.03.20)

autor Petra Horská -
Počet odpovědí: 0

Milá Maruško,

děkuji za všechny vložené materiály.

Vkládám podnět k zamyšlení k přípravě na vyučovací hodinu ČJ/Pří 13.5. V závěrečném zhodnocení/reflexi jste si naplánovala, že žákům položíte tyto otázky: Jak se vám hovor/online hodina líbila? Od 1 do 10, jak byste ji ohodnotili? Co se vám nejvíce líbilo?

Nvrzhuji vám prosím ještě jednou myšlenkový proces plánování týkající se závěrečné reflexe.
Jak by bylo možné reflexi provés jinak než jen zjišťovat, co se žákům líbilo nebo nelíbilo?
Co je smyslem reflexe na závěr vyučovací jednotky? Jakou roli v tomto smyslu hrají výukové cíle, které si v rámci plánování stanovujete?
Jak by se dala vámi navržená reflexe smysluplně alterovat/udělat jinak?
Co byste získala vy jako učitelka i děti důležitého? Tzn. k čemu by změna navržené reflexe byla dobrá?

Mějte se hezky a přeji vydařenou skype hodinu!

Petra Horská