Kritéria hodnocení ve vazbě na cíl - úkol z 2. 4. 2019

Kritéria hodnocení ve vazbě na cíl - úkol z 2. 4. 2019

autor Lucie Paulovčáková -
Počet odpovědí: 1

Předmět Selfmanagement – časový snímek dne

Původní znění cíle:

Student vytvoří tabulku aktivit v průběhu dne se záznamem délky jejich trvání a na základě zjištěných údajů zpracuje kruhový graf – časový snímek dne (s využitím MS Excel). Student následně identifikuje možné časové rezervy

Úprava cíle (připomínky diskutovány nebyly, zjednodušila jsem):

Student vytvoří časový snímek dne, identifikuje a analyzuje možné časové rezervy a provede návrh změn v osobním časovém managementu v souladu se svým osobním cílem.

 

Dosažení cíle – kritéria hodnocení:

Tabulka a graf – časový snímek dne

-        Správnost vytvoření tabulky (respektování rozložení činností do 24 hodin)

-        Vhodnost seskupení činností do reprezentativních celků

-        Správnost tvorby grafu (MS Excel)

Analytická část a sebereflexe

-        Výstižnost pojednání základních proporcí časového snímku dne

-        Schopnost identifikace časových rezerv

-        Schopnost analýzy časových rezerv

-        Schopnost sebereflexe – návrh změn v osobním časovém managementu

V odpovědi na Lucie Paulovčáková

Re: Kritéria hodnocení ve vazbě na cíl - úkol z 2. 4. 2019

autor Petra Vallin -

Dobrý den, zdá se mi, že právě správnost, vhodnost a schopnost se obtížně měří (sama s těmito pojmy bojuji). Domnívám se, že by kritérium "správnost tvorby grafu" bylo více funkční, kdyby znělo např. takto: Kruhový graf je vytvořen v MS Excel a ilustruje studentův časový snímek dne / poskytuje vizuální zobrazení časového snímku nebo něco podobného. V kritériu by měla být jasně obsažena informace, jak ta "správnost" vypadá. Osobně mi vždycky u nastavování kritérií pomáhá se na ně podívat z pohledu studenta a pak ověřit, zdali má kritéria dávají odpověď na otázky typu: Co mám udělat, aby jsem dostal nejvyšší počet bodů? Jak to bude vypadat, bude-li to správně?