V čem by na sobě mohla zapracovat Lucie

V čem by na sobě mohla zapracovat Lucie

autor Lucie Paulovčáková -
Počet odpovědí: 4

Na seminářích ještě více rozvinout poskytování přímé zpětné vazby studentům k jejich individuálním nebo skupinovým výkonům. Předpokladem je i nižší počet studentů ve skupině.

V odpovědi na Lucie Paulovčáková

Re: V čem by na sobě mohla zapracovat Lucie

autor Veronika Laufková -

Milá Lucie,

děkuji, že i vy se zamýšlíte nad tím, jak zlepšit své hodnocení. A otázka hodnocení v početných skupinách se zdá být problémem pro nás všechny. Někdyy mohou zrychlit a zefektivnit podávání zpětné vazby kritéria, někdy zase zapojení spolužáků.

Jistě se ke všem těmto tématům budeme opakovaně vracet a diskutovat společně možná řešení.

Děkujeme a těšíme se na další setkávání,

Veronika

V odpovědi na Lucie Paulovčáková

Re: V čem by na sobě mohla zapracovat Lucie

autor Václav Trojan -

Lucie, také jsem hodil do pléna téma skupinové hodnocení, těším se na diskuzi. Ve svém předmětu skupinové hodnocení používám na konci letního semestru, mám vytvořen odrazový můstek v podobě dvou během semestru hodnocených (elektronicky) distančních aktivit. Máte nějakou inspiraci, jak se právě se skupinovým hodnocení vyrovnat? Užijte den, zdraví Václav

V odpovědi na Václav Trojan

Re: V čem by na sobě mohla zapracovat Lucie

autor Lucie Paulovčáková -

Dobrý večer Václave,

děkuji, ke způsobům skupinového hodnocení by byl zajímavý brainstorming např. s využitím myšlenkové mapy. Určitě bychom vygenerovali nové modely. Věřím, že se k tomuto tématu na školení dostaneme. Nápady mám :).

Mějte se hezky, Lucie