Profesní rozvoj učitelů

Profesní rozvoj učitelů

autor Klementina Fialová -
Počet odpovědí: 2
V odpovědi na Klementina Fialová

Re: Profesní rozvoj učitelů

autor Jiří Kůrka -

Jsem ve školství 27 let, tedy dlouho a pokusy o zjistit kvalitu mé práce i ostatních učitelů nemá konce. Je vpořádku, že se zavádí nové techniky výuky a kontrolní mechanismy. Srovnávání práce je vždy přínosem. Získávání nových informací pro odborné předměty a zavést je do praxe docela složité. Možná se změní přístup po zavedení nových RVP, ale takových změn jsem zažil mnoho a připadají mi pouhé kupecké počty stále účinné i když jsou dnes mimo. Myslet a mít spolupracující třídu, je základ úspěchu učitele.  Nevychované a nespolupracující žáky máme všude a i záporných vzorů také. Je třeba působit především na děti.

V odpovědi na Klementina Fialová

Re: Profesní rozvoj učitelů

autor Hana Dvořáková -

Klementina z tohoto náročného textu šikovně vytáhla silné a slabé stránky. Asi je pravda, že finanční náročnost tohoto projektu by byla pro spoustu kolegů v naší republice přinejmenším odrazující. Proto si myslím, že je opravdu zásadním krokem informovanost, vtažení do debaty a angažovanost co největšího počtu pedagogů ještě před spuštěním takového projektu. 

Souhlasím s Tinou, že by si pedagogové zasloužili velkou podporu a moc se mi líbí, že zmínila pomáhající profese obecně.