Hezký den,
po přečtení Vaší práce přikládám několik poznámek.
Předem podotýkám, že Vámi zvolený text není čtenářsky úplně snadný, zvláště pokud člověk se čtením akademických textů začíná. Jedná o smíšený design (kvalitativní a kvantitativní) a zároveň pracuje s daty z akčního výzkumu, což může být náročné pro orientaci. Pro začátek by bylo lepší vybrat si čistě kvalitativní studii.
- Úkol byl odevzdán včas a odpovědi jsou srozumitelné.
- otázka a: Píšete, že výzkumné otázky jsou konkrétní, ale nezmiňujete je. V textu je ale explicitně nalezneme. To, co uvádíte, je informace z abstraktu článku, ne přímo výzk. otázka nebo cíl. Nikde nepíšete o strategiích učitele, a to je přitom v tomto textu zásadní.
- otázka a: Uvádíte, že výzkumné otázky "směřovaly k identifikaci konkrétních změn v chování žáků během výuky". Ve skutečnosti ale jedna z výzkumných otázek (ta "kvalitativní otázka", která nás v tomto úkolu zajímá) zněla takto: "Jakým způsobem učitelé zvýšené žákovské participace dosahují?" Kvalitativní část výzkumu tedy cílila na vyučující, a jejich strategie.
- otázka b: Píšete spíše o kvantitativní části - co ale ta kvalitativní? Např. se odehrály reflektivní rozhovory s vyučujícími.
- otázka c: Ano, žáci více mluvili. Avšak jaké konkrétně toho vyučující dosáhli? V textu toho najdete mnoho. Zásadní jsou mechanismy, které vedou k "rozmluvení" žáků. Zde by měla být odpověď na výzkumnou otázku.
- otázka e: Vzorek naopak není pro kvalitativní výzkum malý.
po přečtení Vaší práce přikládám několik poznámek.
Předem podotýkám, že Vámi zvolený text není čtenářsky úplně snadný, zvláště pokud člověk se čtením akademických textů začíná. Jedná o smíšený design (kvalitativní a kvantitativní) a zároveň pracuje s daty z akčního výzkumu, což může být náročné pro orientaci. Pro začátek by bylo lepší vybrat si čistě kvalitativní studii.
- Úkol byl odevzdán včas a odpovědi jsou srozumitelné.
- otázka a: Píšete, že výzkumné otázky jsou konkrétní, ale nezmiňujete je. V textu je ale explicitně nalezneme. To, co uvádíte, je informace z abstraktu článku, ne přímo výzk. otázka nebo cíl. Nikde nepíšete o strategiích učitele, a to je přitom v tomto textu zásadní.
- otázka a: Uvádíte, že výzkumné otázky "směřovaly k identifikaci konkrétních změn v chování žáků během výuky". Ve skutečnosti ale jedna z výzkumných otázek (ta "kvalitativní otázka", která nás v tomto úkolu zajímá) zněla takto: "Jakým způsobem učitelé zvýšené žákovské participace dosahují?" Kvalitativní část výzkumu tedy cílila na vyučující, a jejich strategie.
- otázka b: Píšete spíše o kvantitativní části - co ale ta kvalitativní? Např. se odehrály reflektivní rozhovory s vyučujícími.
- otázka c: Ano, žáci více mluvili. Avšak jaké konkrétně toho vyučující dosáhli? V textu toho najdete mnoho. Zásadní jsou mechanismy, které vedou k "rozmluvení" žáků. Zde by měla být odpověď na výzkumnou otázku.
- otázka e: Vzorek naopak není pro kvalitativní výzkum malý.
- Obecně: Odpovědi jsou poměrně nepřesné, dochází tam k posunu významu (Pokud používáte nějaký nástroj umělé inteligence, mohlo by to být tím, je to poměrně častý problém - pokud ano, je potřeba použití citovat v textu.)
- Maličkost v citaci: rozsah stran je 33-58, nikoliv 1-26.
Zpětná vazba pro jinou práci je v pořádku.
Celkem 3 body.
- Maličkost v citaci: rozsah stran je 33-58, nikoliv 1-26.
Zpětná vazba pro jinou práci je v pořádku.
Celkem 3 body.