Pozice žáka se specifickou poruchou učení a specifickou poruchou chování v třídním kolektivu_Pracnová Michaela

Pozice žáka se specifickou poruchou učení a specifickou poruchou chování v třídním kolektivu_Pracnová Michaela

autor Michaela Pracnová -
Počet odpovědí: 2

Přikládám svou rešerši na téma pozice žáka se specifickou poruchou učení a specifickou poruchou chování v třídním kolektivu

V odpovědi na Michaela Pracnová

Re: Pozice žáka se specifickou poruchou učení a specifickou poruchou chování v třídním kolektivu_Pracnová Michaela

autor Martina Koppová -
Míšo,
kritéria jsi splnila:
1. Vybraný článek je odborným textem. - ANO (je z časopisu e-Pedagogium, časopisu vydávaného Pedagogickou fakultou Univerzity Palackého v Olomouci)
2. Vybraný článek není starší než 10 let. - ANO (je z roku 2024)
3. Rešerše je zpracovaná v rozsahu 2000 – 3500 znaků bez mezer. - ANO (má 2925 znaků)
4. Text odpovídá na všechny zadané otázky (viz zadání). - ANO (text je přehledně členěn a odpovědi na všechny požadované otázky jsou snadno dohledatelné)
5. Text obsahuje správně uvedený bibliografický odkaz na článek (citace zdroje). - ANO (citace je dle APA7 - jen přemýšlím, proč je název článku v citaci anglicky, ačkoliv originál je slovensky; nicméně nevím, jestli jde o pochybení, nebo je i tato varianta možná)
6. Text je srozumitelný. - ANO (Tvá rešerše se přijemně četla, bylo patrné, o čem článek byl, vše na sebe logicky navazuje)
V odpovědi na Martina Koppová

Re: Pozice žáka se specifickou poruchou učení a specifickou poruchou chování v třídním kolektivu_Pracnová Michaela

autor Michaela Pracnová -
Marti,

děkuji za Tvé hodnocení článku. U citace už vidím, kde nastalo to, že je anglicky. V článku je u anglického abstractu uvedo doi a tím jak jsem se článkem několikrát proklikávala, tak mi to nabídlo citaci v anglickém jazyce. Sama tedy jen nevím, zda je i tato varianta správná.