Frazém „Když ji miluješ, není co řešit“ pochází z reklamy na Kofolu. Vyjadřuje, že když někoho miluješ, není potřeba hledat důvody – láska sama je dostatečným důvodem. Tento slogan se skvěle hodí k reklamní strategii Kofoly, která se zaměřuje na emoce a přirozenost. Reklama s tímto sloganem, známá scénou s divočákem, zdůrazňuje spontánnost a opravdovou lásku k nápoji. Frazeologismus se stal populárním i v každodenní řeči.
„Ranní ptáče dál doskáče – ale jen s dobrou kávou!“
„Ranní ptáče dál doskáče“ znamená, že kdo vstává brzy, má větší šanci na úspěch. Používá se k vyjádření, že s dobrou kávou je ranní aktivita produktivnější a energičtější.
„Bez kola to nejede, bez nás už vůbec!“
„Bez kola to nejede“ znamená, že něco nemůže fungovat bez základní součásti.
Ukazuje, že bez kvalitního auta (a jeho součástí) není jízda bezpečná a pohodlná.