Přejít k hlavnímu obsahu
Boční panel
DL 1
Titulní stránka
Podpora uživatelů
Moodleoffice
Moodle tutoriál
Podpora uživatelů
Návody
GDPR
Další
Čeština (cs)
Čeština (cs)
Deutsch (de)
English (en)
Français (fr)
Русский (ru)
Momentálně na stránky přistupujete s právy hosta.
Přihlášení
DL 1
Titulní stránka
Podpora uživatelů
Sbalit
Rozbalit
Moodleoffice
Moodle tutoriál
Podpora uživatelů
Návody
GDPR
Rozbalit vše
Sbalit vše
Otevřít indexu kurzu
Základy hudební výchovy II
5. téma: Poznámky k dějinám hudby
Písně k tématu Dějiny hudby
Písně k tématu Dějiny hudby
Požadavky na absolvování
Označit jako hotovo
Stáhnout složku
gaudeamus_1sloka.docx
JezuKriste.docx
naseKacaVijteHolkyVěnce.pdf
◄ Poznámka k Bystroušce L. Janáčka
Přejít na...
Přejít na...
Oznámení
Čtyři videa k základům dirigování
Zvětšené a zmenšené (kvint)akordy
Základní harmonie - v durových tóninách
PL - příklady harmonického doprovodu písní
Úkol - klíče a durové tóniny - spec. HV
Úkol - přetváříme melodii
Pracovní listy: Minimum k tempu a hybnosti
Rytmický dvojhlas - pravá, levá
Píseň "Pauza"
Transponování písní - spec. HV
Klíč je klíčový a předznamenání opravdu něco znamená
Souhrnné cvičení - tercie, mollové tóniny
Kvart-kvintový kruh
Tónová mřížka
Souhrnné cvičení - akordy, stupnice, intervaly
Tónový prostor písně
TPP z klavírní příručky
Klíče a durové tóniny
Rytmus v 4/4 taktu
Stupnice jako použitelná melodie
Rytmizace stupnice
Písničky v C dur z klavírního programu B
Rytmický dvojhlas - pravá, levá
Transponování písní - spec. VV, TV, DV
"Klíč je klíčový a předznamenání opravdu něco znamená"
Minimum k tempu a dynamice
Písně v mollové tónině
Tercie, mollové tóniny
Prostor pro pozdní odevzdání úkolů
Hudební nástroje - studijní materiály
O nástrojích symfonického orchestru pro děti
Seznam poslechových skladeb
Ke kapitole Barokní hudba
Nepleťme si Händla s Haydnem!
Poznámka ke kapitole Hudba klasicismu aneb Co se vozí klavírním výtahem?
Úkol k dějinám hudby: promoce, Haydn
Poznámka ke kapitole Hudba romantismu a novoromantismu
Souhrnný úkol - skladatelé
Příloha k Poznámce ke kapitole Hudba romantismu a novoromantismu
Poznámka k Bystroušce L. Janáčka
POSLEDNÍ SOUHRNNÝ ÚKOL - DĚJINY, NAUKA
Video - flétna START
Vlastní noty pro nácvik hmatů (ne písničky)
Písně z příručky v tóninách pro flétnu
Hra na flétnu - video-metodika
Hra na flétnu - video-metodika pokračování
Hudebně výrazové prostředky - myšlenková (pojmová) mapa
Přednáška Cyrila Höschla: Umění, krása a lidský mozek
Pracovní list a výpisky na 17. 3.
Referáty: hudební psychologie
Hudební pohádka - příklad
Hudební pohádka
DÚ do 20. 5. : Rozlišování hudebních nástrojů - mimořádná náhrada poslechového testu
Opravný klasifikovaný test: Dějiny hudby 15. 6.
POSLEDNÍ SOUHRNNÝ ÚKOL - DĚJINY, NAUKA ►