2. domácí úkol (náhradní zadání)
Požadavky na absolvování
2. Zvolte si specifický typ obsahu, ve kterém budete provádět
analýzu. Můžete zvolit televizní reklamy, rádiové spoty, tiskové reklamy,
online marketingové kampaně, sociální média, atd. Vyberte si vzorek minimálně
30 jednotek obsahu, které budou reprezentativní pro vaši studii.
3. Definujte si tři proměnné, které budete kódovat. Nakódujte zvolené obsahy a prezentujte (v libovolné formě) závěry
Vaší analýzy.
Váš finální report by měl obsahovat: vymezení výzkumného problému, popis vzorku, popis kódovacího procesu, Vaše zjištění.
Délka práce 1–3 normostrany.
Termín odevzdání: 15. května 2024)
Otevřené: úterý, 30. dubna 2024, 00.00
Termín: čtvrtek, 16. května 2024, 00.00
Nadesignujte a proveďte jednoduchou kvantitativní obsahovou analýzu.
Postup:
1. Vyberte si jednoduchý výzkumný problém, který se týká marketingové komunikace. Jen pro ilustraci: můžete analyzovat, jak se používání emocí liší v reklamních kampaních různých značek, jaké genderové role jsou prezentovány v televizních reklamách, nebo jak se v průběhu času mění použití ekologických a udržitelných hesel v reklamách.
2. Zvolte si specifický typ obsahu, ve kterém budete provádět
analýzu. Můžete zvolit televizní reklamy, rádiové spoty, tiskové reklamy,
online marketingové kampaně, sociální média, atd. Vyberte si vzorek minimálně
30 jednotek obsahu, které budou reprezentativní pro vaši studii.
3. Definujte si tři proměnné, které budete kódovat. Nakódujte zvolené obsahy a prezentujte (v libovolné formě) závěry
Vaší analýzy.
Délka práce 1–3 normostrany.
Termín odevzdání: 15. května 2024)