Přejít k hlavnímu obsahu
DL 1
  • Titulní stránka
  • Podpora uživatelů
    Moodleoffice Moodle tutoriál Podpora uživatelů Návody GDPR
  • Další
Čeština ‎(cs)‎
Čeština ‎(cs)‎ Deutsch ‎(de)‎ English ‎(en)‎ Français ‎(fr)‎ Русский ‎(ru)‎
Momentálně na stránky přistupujete s právy hosta.
Přihlášení
DL 1
Titulní stránka Podpora uživatelů Sbalit Rozbalit
Moodleoffice Moodle tutoriál Podpora uživatelů Návody GDPR
Rozbalit vše Sbalit vše
  1. Contexts of Television
  2. Financing of TV institutions
  3. Analysis of advertisement

Analysis of advertisement

Požadavky na absolvování
Otevřené: čtvrtek, 2. dubna 2020, 00.00
Termín: neděle, 25. září 2022, 00.00

New tasks deals with advertisement. It is the main source of financing tv institutions (commercial ones). 

Please - find a tv advertisement that attracts you somehow (positive-negative-by content-by form-old-new?...) and analyze it. The stress shoulf be on communication strategy of it: how is it done, why like this, why the people there, how s the product presented, in what time the product is shown...what kind of expectation you think the producers have etc. 

If you cannot find a tv with the link (try to do some screenshots of it).

If you cannot find a tv ad, but other audiovisual kind, it can be non-tv. 

Thank you!

 

◄ Study material 4_Financing TV institutions
Study Material 5_Public TV Service ►
Kontaktujte podporu stránek
Momentálně na stránky přistupujete s právy hosta. (Přihlášení)
Stáhněte si mobilní aplikaci
Používá Moodle