Přejít k hlavnímu obsahu
DL 1
  • Titulní stránka
  • Podpora uživatelů
    Moodleoffice Moodle tutoriál Podpora uživatelů Návody GDPR
  • Další
Čeština ‎(cs)‎
Čeština ‎(cs)‎ Deutsch ‎(de)‎ English ‎(en)‎ Français ‎(fr)‎ Русский ‎(ru)‎
Momentálně na stránky přistupujete s právy hosta.
Přihlášení
DL 1
Titulní stránka Podpora uživatelů Sbalit Rozbalit
Moodleoffice Moodle tutoriál Podpora uživatelů Návody GDPR
Rozbalit vše Sbalit vše
  1. Speciální a inkluzivní pedagogika I.
  2. Vstupní úkol - reflexe dosavadní zkušenosti
  3. úkol č. 1

úkol č. 1

Požadavky na absolvování
Otevřené: pátek, 25. května 2018, 00.00
Termín: pátek, 1. června 2018, 00.00

Popište charakteristiku žáka se speciálními vzdělávacími potřebami (zdravotním postižením včetně specifických poruch učení nebo chování, s odlišným mateřským jazykem, sociálním znevýhodněním), kterého vzděláváte nebo jste v minulosti vzdělávali. Vyberte jednu oblast projevů postižení nebo znevýhodnění žáka  a napište, jaká opatření jste v reakci na tento projev využívali a jak se tato opatření osvědčila (případně neosvědčila).

Rozsah úkolu - 2 normostrany (není nutná titulní strana, úkol označte názvem "úkol č. 1").

V charakteristice žáka uveďte druh speciálních vzdělávacích potřeb, projevy daného postižení/znevýhodnění ve výuce a interakci se spolužáky (např. zvýšenou unavitelnost, neporozumění instrukcím, sníženou schopnost koncentrace pozornosti, obtíže v navazování vztahů, náchylnost k afektům apod.). Nezapomeňte také na popis silných stránek a zájmů dítěte, zejména těch, které jste využil/a v podpoře žáka.

◄ Oznámení
platné znění vyhlášky č. 27/2016 Sb., o vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami a žáků nadaných ►
Kontaktujte podporu stránek
Momentálně na stránky přistupujete s právy hosta. (Přihlášení)
Stáhněte si mobilní aplikaci
Používá Moodle