Informace k předmětu:
Sylabus
1. Úvodní hodina - organizace předmětu, podmínky zakončení, představení seminární práce, vysvětlení základních pojmů
2. Dějiny podnikání
3. Podnikání malé a střední firmy, etika podnikání
4. Interní (vnitropodniková) komunikace v MSP
5. Externí komunikace; prvky korporátní identity
6.Význam značky v MSP a její komunikace k zákazníkům
7. Marketingový plán jakou součást BP
8. Tvorba business plánu v případě MSP I.
9. Tvorba business plánu v případě MSP II.
10. Manažerské procesy
11. Prezentace seminárních prací
12. Prezentace seminárních prací
Zakončení předmětu:
Předmět je ukončen klasifikovaným zápočtem a hodnocení předmětu tvoří tři složky - úkoly (30%), odevzdání seminární práce (55%), prezentace seminární práce (15%).
Odevzdání seminární práce je v elektronické podobě do
Moodle. Rozsah práce není limitován, ale musí obsahovat veškeré požadavky představené na první přednášce.
Prezentace seminární práce na posledních dvou přednáškách (každý ze studentů představí svoji práci v rozsahu cca 5 minut a bude reagovat na položené otázky).
Průběžné plnění zadaných úkolů. Zadání DÚ najdete vždy v prezentaci, která vám bude zveřejněna elektronicky. Práce odevzdáváte stejně jako seminární práce do
Moodle. Domácí úkoly sice nejsou povinné, ale budou mít vliv na konečné hodnocení.
Klasifikace proběhne podle systému ECTS grading na stupnici A-F.
Celkový výkon studenta/ky bude uveden v procentech (0-100 %) a dle nich stanovena klasifikace: 0-50 % = F, 51-60 % = E, 61-70 % = D, 71-80 % = C, 81-90 % = B a 91% a více = A)