Section outline

    • Marketingový plán děláte pro období 1 roku /pokud nezvolíte jinak/. Vaše firma je fiktivní, může být a začátku své existence nebo může být již zaběhnutá a stojíte jen na začátku nového plánovacího období.

      Název firmy

      2-3 produkty a jejich popis

      segmentaci zákazníků formou person nebo klasických faktorů segmentace (asi budete mít 2-3 segmenty) a vyberete si, na jaký/jaké zacílíte

      zmapování konkurence

      zmapování trendů ve společnosti a/nebo drobný výzkum "zákazníků", který můžete udělat na svých vrstevnících, pokud jsou produkty vhodné pro ně.

      vizi a misi - dobrovolné, cíl (e) SMART na rok

      swot analýza (můžete doplnit volně i jinými analýzami)

      logo (můžete i slogan) a jeho různé provedení, takový malý brand manuál (stačí jen velmi krátce, aspoň dvě varianty loga a jejich použití (černobílé a barevné provedení apod.)

      výběr marketingové strategie (vybíráte business strategii, která bude zastřešující, na to naváže rozpracovaná marketingová - jak bude vypadat komunikace, cenotvorba, produktová a distribuční strategie - aspoň náznakem. Představené strategie můžete různě upravovat dle situace na trhu, firmy, jejího životního cyklu aj. Strategie navazují na cíl! :) 

      pak následuje taktika, kterou si představte jako kroky, které musíte podniknout, abyste dosáhli stanoveného cíle v souladu s vybranou strategií. Klidně vkládejte do tabulek. Můžete dělat i různé malé media plány, můžete si s tím pohrát. Udělat ukázky příspěvků na sociální sítě a jiné.

      vyčíslete náklady, které potřebujete na provedení taktiky 

      uveďte rizika, jak jim předcházet a co to znamená, když nastanou (scénáře)


      Vše dáte do jednoho souboru a od 11. týdne do konce 12. týdne (23.12.) můžete odevdávat v Moodlu.

      Ve 12. týdne bude krátká 2 min prezentace - nepotřebujete ppt prezentace! Mluví jeden z týmu.