Osnova sekce

    • Své nápady pište do 13.10.

    • Předmět je ukončen klasifikovaným zápočtem a hodnocení předmětu tvoří dvě složky - průběžné (nepovinné) domácí úkoly (40%), týmová práce na marketingovém plánu pro fiktivní  nebo existující firmu - bude domluveno na semináři (60%) - součástí je i finální prezentace marketingového plánu jeho tvůrci. 

      Plnění průběžných zadaných úkolů. Zadání DÚ najdete vždy v Moodlu (většinou v rámci prezentace), která vám bude zveřejněna elektronicky. Domácí úkoly odevzdáváte do Moodle včas. Na pozdě odevzdané úkoly nebude brán zřetel. Výjimku tvoří úkoly studentů/studentek, kteří byli nemocní a mají na to potvrzení od lékaře. Domácí úkoly sice nejsou povinné, ale budou mít vliv na konečné hodnocení. Jejich neodevzdání může zásadně snížit celkové hodnocení za kurz!

      Klasifikace proběhne podle systému ECTS grading na stupnici A-F. 

      Celkový výkon studenta/ky bude uveden v procentech (0-100 %) a dle nich stanovena klasifikace: 0-50 % = F, 51-60 % = E, 61-70 % = D, 71-80 % = C, 81-90 % = B a 91% a více = A)