Osnova sekce

  • Zkoumání problematiky autorství díla v kontextu MŠ. Otázky vhodnosti výtvarných médií k různým typům výtvarných úkolů.

    • 2.a, identifikujte, na které vaší práci měla učitel/ka nebo vychovatel/ka největší podíl. Ve skupině tří uvažujte, jak se to projevilo
      2. b ad 1a: identifikujte, která z použitých médií umožňovala "nedefinitivní" použití, t.j. bylo možné si s médiem hrát, rušit už realizované kroky, a které médium bylo naopak "definitivní", t.j. nebylo možné žádný krok rušit nebo opakovat.
    • Individuální práce:

      1, Prohlédněte si lidskou postavu, uvažte, z jakých hlavních komponent se skládá, jak se k sobě mají - poměrem velikosti. Uvažte, jak by bylo možné postavu stylizovat do co nejjednodušších tvarů. Výsledek práce zaznamenejte v kresbě tužkou/fixou/perem (pracujte cca 20 min.)

      2, Vytvořte model postavy z jednoduchých geometrických tvarů (30 min.)

      Skupinová práce:

      pošlete si ve trojicích geometrické stylizace (2,). Postupně vytvořte sekvenci 3 obrazů, které na sebe budou v dějové linii navazovat.