Jak se v tomto kurzu orientovat
Section outline
-
Moodle, ve kterém se nacházíte, byl původně vytvořen pouze pro seminář. Během pandemických lockdownů jsem jej však začala využívat i pro přednášku, najdete tu tedy veškeré materiály k celému dvojitému kurzu Náboženství v postmoderní společnosti.
Sekce "Úvodní hodina" je úvodem do celého kurzu. Najdete tu dvě úvodní videopřednášky, jednu organizační a jednu teoretickou, které slouží jako otevření celého kurzu. V této sekci jsou zároveň diskusní fóra, kde lze klást otázky nebo komentovat materiály týkající se celého kurzu.
Sekce "Náboženství v postmoderní společnosti: přednáška" bude obsahovat pouze materiál týkající se přednášky. Najdete tu odkazy na videopřednášky, které mohou nahradit běžná setkání v posluchárně. Přesto doporučuji prezenční účast v posluchárně, umožňuje to úroveň interakce, kterou nikdy videopřednáška nahradit nemůže.
Většina následujících sekcí se týká jednotlivých témat semináře - upozorňuji nicméně, že nebude-li lockdown, je docházka na seminář povinná. Přesto zde najdete videopřednášky témat ze semináře, které můžete využít v případě, že na nějaké téma budete chybět. Jsou tu i další materiály, které znalosti získané v semináři doplňují nebo rozšiřují. Z důvodu autorských práv není možné vkládat naskenované prameny, které slouží jako povinná četba - je třeba proto pamatovat, že si povinné texty musíte obstarat sami.
V závěru kurzu se nachází sekce "Zúčastněná pozorování". V zimním semestru 2021/2022 stále hrozí lockdowny a většina akcí, na které jsme dříve chodili za zúčastněným pozorováním, je až do odvolání zrušená, nebo se koná v nevhodnou dobu. I letošní semestr proto nahradíme zúčastněná pozorování online materiálem.
Nakonec v sekci "Další studijní materiály a testy" najdete jak skripta, tak odkaz na závěrečné autotesty.
-
Vzhledem k tomu, že součástí kurzu je i mnoho dalších materiálů, silně doporučuj používat jako rozcestník spíše Moodle než playlist. Playlist ale může pomoci si uajsnit, jak jdou jednotlivé přednášky a semináře za sebou.
-