AKTUÁLNÍ INFORMACE!
Osnova sekce
-
-
6.12. - nemáme hodinu, ale vy ten čas využijete k dokončení vašeho projektu a dokončení veškeré dokumentace.
13.12. - prezentace vašich projektů. Připravte si ppt nebo jinou formu prezentace. Každý tým asi na 10 až 15 minut. Může mluvit 1 nebo více (i všichni) z týmu).
Do prezentace bude super, když budete mít vše potřebné (podklady, reporty, wbs aj. nahrané ve sdílené složce, abych si to mohla procházet). Po prezentaci ještě sepíšete závěrečnou zprávu a ohlédnutí se za pracemi na projektu (jak se vám pracovalo v týmu, kde byly problémy, co fungovalo a co naopak ne, kde jste měli rezervy, kde jste nestíhali, co vám dělalo problém pochopit ze zadání - cca 1NS = 1800 znaků., připojíte to k projektu a odevzdáte do své sdílené složky)
20.12. - není výuka, nemusíte být ve škole, ale budete mít v moodlu test, který bude na pojmy a něco málo z teorie (zejména historie vzniku PM). Test je asi na 10 minut.
-
Veškeré materiály včetně kompletně zpracovaného projektu (výzkum, plán DOD, plán akce pro akademiky a doktorandy) odevzdáváte do své sdílené složky, ve které nyní pracujete. Tým DOD odevzdá před Vánoci to, co má a až později podrobněji zpracovaný plán.
Co bude složka obsahovat:
- zakládací listinu
- vyjasnění rolí členů týmu
- identifikaci primárních a sekundárních stakeholderů s tím, že byste tam měli mít i tu matici, ze které je patrné, kteří sekundární stakeholdeři jsou pro vás důležitější než jiní
-wbs (ten rozpis pracovních balíků), poté bude aspoň 1 balík rozepsán na pracovní činnsoti - takové to carpacio, můžete to psát do tabulky, kterou jsme si ukazovali. Jinak každý pracovní balík může sloužit jako jeden milník.
- stanovení harmonogramu prací (např. v ganttově diagramu)
- čerpání rozpočtu (na co půjde kolik financí a u toho poznámku, zda jste se od plánu odchýlili či nikoliv)
- stanovení a hodnocení rizik, ideálně včetně toho, jak se proti nim můžete bránit, jak bude vypadat situace pokud riziko nastane.
- zkuste si výpočet kritické cesty, čili CPM, to je ten diagram, co jsme počítali - zkuste
- zápis z první porady (kick off meetingu), která bude pravděpodobně shodná s vaším prvním sprint planningem. Dále zápisy ze všech sprint planning a sprint review, které jste měli - dle týmu by to mělo být 4-5 sprint planning a sprint review).
- dále tam nahrajete výstupy toho projektu /jak bude probíhát, čili plán, nebo jak proběhl a jaké jsou výsledky čili výzkum, jak akce probíhala čili večírek/
- po prezentaci k tomu přidáte závěrečnou zprávu z projektu.
-
TÝM 1 = VÁNOČNÍ VEČÍREK
TÝM 2 = TEAM BUILDING (INSPIRACE Z LADOVSKÉ ZIMY - VYSVĚTLÍME SI)
TÝM 3 = DOD
TÝM 4 = VÝZKUM
Pokud by o vánočním večírku nehlasovala katedra, tak za mě měl nejlépe zpracovaný návrh tým 2 - plavba na lodi.
-