2. E-learning z pedagogického hlediska
Section outline
-
Tato kapitola se věnuje didaktice a metodice e-learningu.
V první prezentaci je zpracováno použití různých nástojů e-learnigu z pohledu pěti nejrozšířenějších teorií učení.
Prezentace didaktika e-learningu seznamuje s pěti různými ID modely, z kterých lze vycházet při návrhu výuky formou e-learningu. Jednotlivé modely vycházejí z různých teorií učení.
-
________________________________________________________________________________________________
Tyto materiály se věnují metodice tvorby kurzů.
-
Zde je se svolením Farmaceutické fakulty v Hradci Králové uvedena ukázka interní metodiky pro tvorbu e-learningových materiálů. Tato příručka byla vytovřena v roce 2012 v rámci projektu FAFIS.
-
Pokud jste si prošli prezentaci o teoriích učení, můžete si ověřit znalosti v tomto jednoduchém testu.
Vyplnění testu je dobrovolné.