Přejít k hlavnímu obsahu
Boční panel
DL 1
Titulní stránka
Podpora uživatelů
Moodleoffice
Moodle tutoriál
Podpora uživatelů
Návody
GDPR
Další
Čeština (cs)
Čeština (cs)
Deutsch (de)
English (en)
Français (fr)
Русский (ru)
Momentálně na stránky přistupujete s právy hosta.
Přihlášení
DL 1
Titulní stránka
Podpora uživatelů
Sbalit
Rozbalit
Moodleoffice
Moodle tutoriál
Podpora uživatelů
Návody
GDPR
Rozbalit vše
Sbalit vše
Otevřít indexu kurzu
Pedagogická fakulta
Katedry a pracoviště fakulty
Ústav výzkumu a rozvoje vzdělávání
Formativní hodnocení na VŠ a poskytování zpětné vazby studentům
11. 6. 2019: Vrstevnické hodnocení; Implementace FH na VŠ - výzvy, pozice metodika formativního hodnocení - pokračování projektu v příštím roce
11. 6. 2019: Vrstevnické hodnocení; Implementace FH na VŠ - výzvy, pozice metodika formativního hodnocení - pokračování projektu v příštím roce
Osnova sekce
◄
28. 5. 2019: Sebehodnocení
►
Klub přátel Formativního hodnocení
Vybrat aktivitu Prezentace - 11. 6. 2019
Prezentace - 11. 6. 2019
Soubor
Absolvování
Studenti musí
Označit jako hotovo
Vybrat aktivitu Kritéria pro tvorbu plakátu, sebehodnocení a vrstevnické hodnocení
Kritéria pro tvorbu plakátu, sebehodnocení a vrstevnické hodnocení
Soubor
Absolvování
Studenti musí
Označit jako hotovo
Vybrat aktivitu Závěrečné hodnocení - "obláčky"
Závěrečné hodnocení - "obláčky"
Soubor
Absolvování
Studenti musí
Označit jako hotovo
Vybrat aktivitu Ali a kol: Psychology students’ perception of and engagement with feedback as a function of year of study
Ali a kol: Psychology students’ perception of and engagement with feedback as a function of year of study
Soubor
Absolvování
Studenti musí
Označit jako hotovo
Vybrat aktivitu Nicol et al., Rethinking feedback practices in higher education: a peer review perspective
Nicol et al., Rethinking feedback practices in higher education: a peer review perspective
Soubor
Absolvování
Studenti musí
Označit jako hotovo
Vybrat aktivitu Ashenafi: Peer-assessment in higher education – twenty-first century practices, challenges and the way forward
Ashenafi: Peer-assessment in higher education – twenty-first century practices, challenges and the way forward
Soubor
Absolvování
Studenti musí
Označit jako hotovo
Vybrat aktivitu Morze et al, FORMATIVE AND PEER ASSESSMENT IN HIGHER EDUCATION
Morze et al, FORMATIVE AND PEER ASSESSMENT IN HIGHER EDUCATION
Soubor
Absolvování
Studenti musí
Označit jako hotovo
◄
28. 5. 2019: Sebehodnocení
Přejít na...
Hlavní stránka kurzu
19. 2. 2019
5. 3. 2019
19. 3. 2019: Cíle a jejich stanovování
2. 4. 2019: Kritéria hodnocení
30. 4. 2019: Kritéria hodnocení, online aplikace pro zjišťování aktuálního stavu učení
28. 5. 2019: Sebehodnocení
Klub přátel Formativního hodnocení
Doporučená literatura k tématu formativního hodnocení na vysoké škole
Parkoviště pro otázky
Distanční vzdělávání: Příklady dobré praxe - sdílení zkušeností
►
Klub přátel Formativního hodnocení