Přejít k hlavnímu obsahu
Boční panel
DL 1
Titulní stránka
Podpora uživatelů
Moodleoffice
Moodle tutoriál
Podpora uživatelů
Návody
GDPR
Další
Čeština (cs)
Čeština (cs)
Deutsch (de)
English (en)
Français (fr)
Русский (ru)
Momentálně na stránky přistupujete s právy hosta.
Přihlášení
DL 1
Titulní stránka
Podpora uživatelů
Sbalit
Rozbalit
Moodleoffice
Moodle tutoriál
Podpora uživatelů
Návody
GDPR
Rozbalit vše
Sbalit vše
Otevřít indexu kurzu
Didaktika interpretace kulturního dědictví 2
Scénář interpretace
Dobrá interpretace- Můstek
Dobrá interpretace- Můstek
Požadavky na absolvování
Kliknutím na
Dobrá interpretace- Můstek
otevřete zdroj.
◄ Příklady atraktivních sdělení
Přejít na...
Přejít na...
Potenciál kulturního dědictví pro celoživotní učení
Co je muzeum? Nová definice
Lidé z Bojkovic si založili vlastní muzeum (2011)
Dokumenty k problematice celoživotního učení
Strategie celoživotního učení ČR (2007)
Příklad implementace strategie celoživotního učení v britské kulturní praxi
Památky nás baví 4: Kulturní dědictví jako příležitost pro učení všech generací
Kunstkomora v tabletu (2020)
Interpretační strategie
Muzejní expozice jako edukační médium (1. díl)
Naučné stezky: zpracování a hodnocení nepřímých interpretačních programů
Živé zprostředkování památek
Průvodcovství jako profese
Interpretační průvodce: Jak se o místní dědictví podělit s ostatními
Interpreting Our Heritage
Čítanka interpretace (2016)
Materiály pro podporu kvalitní interpretace
Visitor Studies
Doporučení článku z časopisu Visitor Studies
Marketing kulturního dědictví a umění: návštěvníci nebo zákazníci?
Heritage Counts: Heritage and Society
Postoje české veřejnosti ke kulturním památkám a památkové péči (1976)
Památky 2011 (ČR)
Výzkum návštěvníků památek ČR (2019)
Rodinní návštěvníci v muzeu
Speciální pedagogika
Inkluzivní vzdělávání
Památky nás baví 5: Objevujeme kulturní děditví bez bariér
Magic Bus (Velká Británie, 2006-2008): Outreach Programme
Anyone can cook! (GASK, 2009-2011)
Asimilace, adaptace nebo inkluze?
Dobrovolnictví
Spolupráce s místními komunitami (ČR, Evropa)
Dobrovolná péče o kulturní dědictví: 120 let zkušeností National Trust (VB)
Tvorba a vyhodnocení muzejního edukačního programu
Tvorba a vyhodnocování edukačních programů: příklad z Velké Británie
Interpretace
Připravujeme interpretační výstup
10 klíčových termínů pro přípravu interpretačního výstupu
Příklady atraktivních sdělení
Dobrá interpretace- Legiovlak
Interpretační formulář
Interpretace Osecký klášter
Domácí práce
Formulář pro zápis edukačního programu (NG v Praze)
Strukturovaný záznam návrhu a tvorby edukačního programu (NPÚ)
Dobrá interpretace- Legiovlak ►