Přejít k hlavnímu obsahu
DL 1
  • Titulní stránka
  • Podpora uživatelů
    Moodleoffice Moodle tutoriál Podpora uživatelů Návody GDPR
  • Další
Čeština ‎(cs)‎
Čeština ‎(cs)‎ Deutsch ‎(de)‎ English ‎(en)‎ Français ‎(fr)‎ Русский ‎(ru)‎
Momentálně na stránky přistupujete s právy hosta.
Přihlášení
DL 1
Titulní stránka Podpora uživatelů Sbalit Rozbalit
Moodleoffice Moodle tutoriál Podpora uživatelů Návody GDPR
Rozbalit vše Sbalit vše
  1. Didaktika interpretace kulturního dědictví 2
  2. Návštěvnické výzkumy - české a zahraniční zkušenosti
  3. Marketing kulturního dědictví a umění: návštěvníci nebo zákazníci?

Marketing kulturního dědictví a umění: návštěvníci nebo zákazníci?

Požadavky na absolvování

Radka Johnová, Marketing kulturního dědictví a umění, Praha 2008.

Doporučení ke studiu:

  • Zákazníci (kapitola 2, s. 49 - 100)
  • Marketingové informace a marketingový výzkum (kapitola 3, s. 101 - 132)

Odkaz vede do databáze e-knih Knihovny Pedagogické fakulty UK, po registraci je kniha dostupná ke studiu. Knihu lze studovat také prostřednictvím Národní digitální knihovny (https://ezdroje.cuni.cz/prehled/zdroj.php?lang=cs&id=908).

Kliknutím na Marketing kulturního dědictví a umění: návštěvníci nebo zákazníci? otevřete zdroj.
◄ Doporučení článku z časopisu Visitor Studies
Heritage Counts: Heritage and Society ►
Kontaktujte podporu stránek
Momentálně na stránky přistupujete s právy hosta. (Přihlášení)
Stáhněte si mobilní aplikaci
Používá Moodle